czwartek, 16 maja 2013

i już po maturach :D chill

Strach, stres i zgrzytanie zębów.. i już po :D Jestem wolna, dla mnie okres matur jest już oficjalnie zakończony ;) Miałam dzisiaj ustny polski, który zdałam na 80% :)) Po maturze poszłam na zakupy i kupiłam torebkę, której niestety nie zrobiłam zdjęcia. Pokażę Wam ją w jednym z najbliższych postów. Dla mnie ten wieczór to pierwszy od dawien dawna wieczór bezstresowy, na pełnym luzie.. Brakowało mi tego :D Wypożyczyłam już książkę, którą zamierzam na dniach pochłonąć :) W sobotę komunia moich braci, kupiłam im mp3, mam nadzieję, że prezenty się spodobają ;) Dla wyjaśnienia mam dwóch braci, którzy chodzą do jednej klasy :) Jutrzejszy dzień miałam spędzić w pracy, ale jednak będę w domu pomagać mamie w przygotowaniach do rodzinnej uroczystości. Natomiast w niedzielę, poniedziałek, wtorek oraz środę pracuję.. Uciekam dalej się relaksować z piwkiem, na pełnym luzie.. ii.. życie jest piękne ♥ Miłego wieczoru, buziaki Kochani!


8 komentarzy:

  1. ten relaks po maturach, bardzo bardzo chcę.. został mi jeszcze polski..
    Btw gratulacje wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo, mówiłam,że będzie okej! Ty się tam relaksuj, a w między czasie trzymaj jutro kciuki za moją historię a później dołączę do Ciebie w pełnym relaksie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz tylko odpoczynek, zasłużyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też już wolne od teraz ! ;)

    gratuluję nam wakacji haha ;d
    zazdroszczę pracy ja potrzebuję jej tylko na miesiąc i ciężko coś znaleźć ale najwyżej będę miała ZA dużo wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracę mam i się z niej cieszę:D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...