wtorek, 7 maja 2013

eM jak matura

Pierwszy dzień matur już za mną, pierwsze koty za płoty jak to mówią. Jak mi poszło?  hmm o ile czytanie ze zrozumieniem było trudne i nie trafiłam w klucz tak jakbym sobie tego życzyła, o tyle wypracowanie oceniam w miarę pozytywnie. Ostateczny werdykt czy jest dobrze czy nie wydam w czerwcu. Przede mną jeszcze kilka egzaminów, stresu nie ma. Jutro zmierzę się z królową nauk, tak więc zmykam zrobić sobie kawę latte i posiedzę troszkę nad matematyką. Dziś po egzaminie wybrałam się z Magdalenką (;*) do Mc'Donalda na fast fooda ;p Samopoczucie na plus, energia na plus, ogólnie wszystko na plus :D Idę do książek, a Wam życzę miłego, słonecznego popołudnia. Dużo uśmiechu moi drodzy!


11 komentarzy:

  1. Ehh matura, kiedy to było;p

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nadal stwierdzam, że ten arkusz był wredny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę, a szczególnie czytanie ze zrozumieniem..

      Usuń
    2. wiele odpowiedzi było możliwych, aż sie boję sprawdzać klucz..

      Usuń
  3. czytanie moim zdaniem fatalne, wql się chyba nie wstrzeliłam w klucz za to Przedwiośnie fajnie ;)
    pocieszam się, że egzaminatorzy zawsze działają na korzyść ;)
    ja mam w piątek ustny angielski, jak bd 30 % to zwariuję

    trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, czytanie ze zrozumieniem było okropne, wypracowanie już lepsze.. miejmy nadzieję, że będzie pozytywnie ;) jutro matematyka, łączmy się w bólu - pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Hmm, mnie tez poszło tak, jak Tobie :) Czytanie ze zrozumieniem było samo w sobie super, ale pytania głupie... :( A wypracowanie, chyba dobrze :P
    Powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matma już za nami, chyba nawet do przodu :D

      Usuń
  5. który temat pisałaś?
    czytanie ze zrozumieniem jak dla mnie było niezbyt udane. ważniejsze, że już matma poszła wek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no matma za nami:D pisałam drugi temat, ten o Przedwiośniu :) A Ty?:)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...