piątek, 5 kwietnia 2013

jest piątek są zakupy!

Cześć wszystkim, dzięki za wszystkie wyświetlenia bloga :) Dziękuję, że zaglądacie mimo, że tylko nieliczne grono udziela się w sposób czynny :) Dla mnie liczba 150 wyświetleń na dzień to już duży sukces i powód do uśmiechu :) Także dziękuję!
Dziś mamy piątek, chyba ulubiony dzień tygodnia, a szczególnie piątkowe popołudnie jest moim ulubionym :) Poczyniłam dziś zakupy w wersji mini, ale przy okazji tego posta chcę Wam pokazać też zrobione niedawno zakupy w Avonie. Miałam okazję testować już produkty kupione w Avonie, pierwsze wrażania już mam, ale na obszerniejsze recenzje i moje odczucia będziecie musieli Kochani jeszcze troszkę poczekać. Dziś zahaczyłam o Biedronkę i kupiłam odżywkę Eveline, bo moje paznokcie wołają o pomstę do nieba. Zużyłam już kilka buteleczek odżywki 8w1, tym razem spróbowałam biedronkowej wersji 6w1. No nic, zobaczymy czy uratuje moje paznokcie, a pokładam w niej ogromne nadzieje :)
Z niekosmetycznej strony za 15 minut na TVN zaczyna się ' Księżyc w nowiu' więc szykuje się rodzinny wieczór przed telewizorem :D Tak spędzam piątek, a Wy?



moje paznokcie na dzień dzisiejszy, zaczynam kurację i czekam na efekty - kolorowe lakiery już za wami tęsknię!



Ceny produktów:
1. Podkład LUXE 28zł
2. Serum na rozdwojone końcówki 10,99zł
3. Tusz do rzęs 7,99zł
4. Odżywka Eveline 7,99zł

Jak się okazało przy podsumowaniu cen to wszystkie produkty kupiłam w promocji :D

13 komentarzy:

  1. Lubie to serum do włosów Avonu. Używam od lat i na moje losy świetnie wpływa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza buteleczka, mam nadzieję, że i nie ostatnia jak u Ciebie :) pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Niecierpliwie czekam na recenzje odżywki do paznokci, bo moje są w podobnym stanie, co Twoje... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poużywam i dam znać jak działa na moje paznokcie :)

      Usuń
  3. odżywka z Eveline najlepsza na ziemi :D powodzenia w zapuszczaniu paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tusz z AVONu i nie za bardzo mi się podoba, leży na dnie kosmetyczki...

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię te odżywki z eveline mam tą 8w1 i moje pazurki też regeneruj się bo są bardzo łamliwe ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby nam się zregenerowały paznokietki szybko :)

      Usuń
  6. Eveline 6w1 jeszcze nie miałam, używałam 8w1 ale szybko się z nią rozstałam, bo bolały mnie po niej całe palce :| myślałam że tylko raz mi się tak zdarzyło, ale za każdym razem kiedy ją nakładałam było to samo... i z tego co czytałam w necie nie tylko mnie się to przytrafiło ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...