środa, 17 kwietnia 2013

avonowe zakupy z katalogu numer 6

Wchodzę na bloggera a tam co drugi post to zakupowy :D Dziewczyny widzę, że uzupełniają kosmetyczki po wiosennych porządkach :) Ja dziś odebrałam swoje zamówienie z Avonu, z którego jestem bardzo zadowolona, zaczynam testowanie :) Moje zakupy z katalogu poprzedniego możecie zobaczyć TU.


tusz, nowość w katalogu następnym, kupiłam w ofercie dla konsultantek za 9,99zł


Podkład rozświetlająco-antystresowy 18,99zł

Krem do masażu stóp na noc 9,99zł

Szampon z odżywką Mango i imbir 4,99zł

Maseczka do włosów farbowanych 10,99zł

Żel pod prysznic 500ml - 8,99zł

 

5 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ta maska do włosów :D możesz zrobić recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam jej pierwszy raz godzinkę temu, jak poużywam trochę zrobię recenzję :)

      Usuń
  2. jestem ciekawa tego tuszu do rzęs ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich żele pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak ten tusz :)
    Fajne okazje są w tym katalogu dla konsultantek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...