poniedziałek, 25 marca 2013

ulubieniec do demakijażu oczu

Każdego wieczoru robimy demakijaż, zmywamy cały makijaż i zanieczyszczenia dnia. Dla mnie ważne jest aby produkt, którego używam nie podrażnił mi oczu bądź cery oraz skutecznie usunął to co ma zniknąć. Dziś zajmę się moim ulubieńcem do demakijażu oczu. Mowa o mleczku nawilżającym z BeBeauty, którego używam już od dłuższego czasu i powrócę do niego jeszcze nie raz.
Kosztuje niecałe 5zł, dostępne jest w Biedronce. Skutecznie usuwa zarówno delikatny jak i wieczorowy makijaż oka. Nie podrażnia oczu, nie powoduje łzawienia, pieczenia etc. Dla mnie jest idealne :) Mleczko nie posiada pompki, jednak ja po zużytym mleczku z Delii zostawiłam sobie pompkę i przykręciłam je do produktu z Biedronki, pasuje idealnie :) Mleczko jest wydajne, wystarcza na ponad miesiąc codziennego używania. Co do zapachu jest delikatny, nie drażniący i nienachalny, ja go praktycznie nie wyczuwam, nikomu raczej nie powinien przeszkadzać. Co do konsystencji to typowa dla mleczek. Ja powrócę do niego jeszcze nie raz i polecam wypróbować, kolejny produkt z serii tanie i dobre :)
A jaki jest Twój ulubiony produkt do demakijażu? :)




4 komentarze:

  1. To mleczko z Biedronki jest perfekcyjne - kupiłam je jako pierwsze moje mleczko do demakijażu w życiu i odtąd zawsze mam je w zapasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię micela z Biedronki. Tego mleczka jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja na odwrót - micela nie miałam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...