sobota, 16 marca 2013

szampon kokosowy Joanna

O szamponie kokosowym z Joanny wspominałam Wam już w poprzednich postach. Używam go już ponad dwa tygodnie i moje włosy go pokochały. Producent na opakowaniu zamieszcza następujące informacje o produkcie:
Szampon proteinami mlecznymi został specjalnie opracowany do stosowania w salonach fryzjerskich. Zawiera starannie dobrane składniki, które pielęgnują włosy suche i zniszczone. Doskonale myje włosy i zapewnia miękkość i połysk. Piękny zapach aromatycznego kokosa sprawi, że poczujesz wyjątkową przyjemność i relaks podczas pielęgnacji.

Za litr szamponu zapłaciłam 12,30zł, kupiłam go w hurtowni fryzjerskiej. Do tej pory nie spotkałam się z nim w żadnej drogerii. Zacznę od zapachu, który jest po prostu piękny :) Niechemiczny i nienachalny. Niestety nie utrzymuje się na włosach zbyt długo, ale podczas mycia w łazience pachnie kokosem. Myje włosy bardzo dobrze, nie obciąża ich oraz nie powoduje szybszego przetłuszczania się. Moje włosy są po nim dłużej świeże niż po innych szamponach, lekkie i pełne życia. Szampon nie plącze włosów, nie ma konieczności użycia zaraz po nim odżywki. Nie przesusza włosów, a w moim przypadku odczuwalne jest nawilżenie. Włosy są miękkie i przyjemne w dotyku. Wydają się zdrowe i z blaskiem. Dla mnie ten szampon to zdecydowanie odkrycie roku, pokochałam go miłością dozgonną i będę do niego wracać. Nie zauważyłam żadnych minusów. Dla mnie jest do KWC :) Polecam!










Dodatkową zaletą jest opakowanie z pompką, co ułatwia aplikację. Konsystencja szamponu także jest na +. Nie jest lejąca ani zbyt gęsta. Szampon świetnie się pieni, więc miłośnicy piany na włosach będą zadowoleni.





















12 komentarzy:

  1. muszę poszukać chyba jakiegoś sklepu fryzjerskiego:) kokos uwielbiam więc zapach na pewno byłby odpowiadał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah ja wczoraj myślałam o masce dokładnie z tej serii :) tzn zastanawiałam się w sklepie fryzjerskim nad nią. Ta seria nie jest dostępna w drogeriach z prostej jednej przyczyny... Jest to seria przeznaczona do salonó fryskierskich i można ją dostać tylko w sklepach fryzjerskich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maska też mnie zaciekawiła, zastanawiam się na zakupem jej a maski Kallosa :)

      Usuń
  4. zastanawiam się nad kupnem maski z tej serii profesjonalnej

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli ma w składzie olej kokosowy to do moich włosów odpada:P strasznie się nie lubią :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam nie lubię kokosa.. ale brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...