środa, 27 marca 2013

przerwę świąteczną czas zacząć

Dziś ostatni dzień przed świętami byłam w szkole. Szczerze mówiąc w ogóle nie czuję nachodzących świąt, nic a nic.. Święta czułam tylko wtedy kiedy byłam małym dzieckiem, i chciałabym znów czekać na te magiczne dni w roku, kiedy wszystko było takie wyjątkowe :) Z kosmetycznej beczki: dziś przyszło do mnie moje zamówienie z Avonu więc pewnie na dniach podzielę się moimi zdobyczami :) Wstępnie jestem zadowolona, poużywam moich nowości to i recenzje się pojawią :) Jutrzejszy dzień spędzę na przedświątecznym sprzątaniu, muszę mój pokój doprowadzić do porządku.. Poza tym mam w planach czytanie lektury, o matko prawie za miesiąc matura? ;o Pozdrawiam wszystkich maturzystów!
I dodaję studniówkowe zdjęcia, które odebrałam wczoraj. I wiecie co? Muszę złożyć reklamację studniówkowej płyty z filmem, gdyż druga część filmu mi nie chodzi.. I jak się dziś w szkole okazało nie tylko mnie..





5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...