piątek, 15 marca 2013

paznokcie tygodnia

Mam w zwyczaju malowanie paznokci dwa razy w tygodniu: w środy i niedziele. Szybko nudzą mi się kolory na paznokciach, lubię je zmieniać i malować innym odcieniami lakierów. Ze swojej kolekcji lakierowej, która się notabene ostatnio wyszczupliła wygrzebałam dwa lakiery, którymi nie malowałam pazurków od roku. Połączyłam je i wyszło mi całkiem przyjazne dla oczu mani :) Lakier z Oriflame jest jedynym, który posiadam z tej firmy. Duża zakrętka uniemożliwia i przeszkadza w malowaniu płytki, słabo kryje i średnio się trzyma. Zapłaciłam za niego 9zł i więcej nie dam się już namówić na lakier tej firmy. Lakier Miss Sporty lubię, dobrze mi się operuje jego pędzelkiem, dobrze kryje, szybko wysycha i właściwie ma same plusy :) Dość tej paplaniny zobaczcie co noszę na pazurkach :)



8 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...