czwartek, 14 marca 2013

nowości kosmetyczne

Wczoraj odebrałam moje zamówienie z 4 katalogu Avon. Nie było ono ogromne, zamówiłam tylko żel pod prysznic oraz krem do twarzy, który był w promocji. Poza tym w ramach tego posta pokażę Wam też mojego nowego ulubieńca - kokosowy szampon z Joanny. Zrobię o nim osobny post, i podzielę się swoimi wrażeniami, które są pozytywne. Żele z Avonu lubię i kupuję regularnie, przetestowałam już wszystkie wersje zapachowe. Katalog 5 kusi ciekawymi ofertami więc pewnie złożę z niego zamówienie.
1. Żel pod prysznic 9,99zł
2. Krem do twarzy Brzoskwinia i bawełna 5,99
3. Szampon kokosowy Joanna 12,30zł za litr! Okazja życia :D







Zobaczcie jakie piękne kolory są do kupienia w nowym katalogu! Przepadłam :D
Kokosowe cudeńko :)

12 komentarzy:

  1. hah, faktycznie okazja zycia :D
    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jaka okazja ;d zapewne nie raz z niej jeszcze skorzystam ;p

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam tych szamponów, zastanawiałam się ostatnio nad nimi, ale w końcu zrezygnowałam :D a żele z Avonu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam serdecznie szampon :) żele z Avonu są chyba najlepszymi jakie używałam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja również, kiedy myję włosy mam ochotę zjeść ten szampon, pachnie obłędnie :)

      Usuń
  4. 4 katalog byl dość marny, na szczęście 5 jest dużo lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już prawie ten szampon w łapkach wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...