niedziela, 24 marca 2013

nowa fryzura

Od tygodnia zbieram się do pokazania Wam mojej nowej fryzury. Niedziela to idealny czas na taki leniwy post :D Tydzień temu mieliście okazję pooglądać moje amatorskie zdjęcia, a dziś zobaczycie mnie w nowej odsłonie. Podcięłam zniszczone końcówki i wycieniowałam boki włosów, zmieniłam grzywkę na prostą z grzywki zaczesywanej na bok. Kolor został ten sam, nie zamierzam na razie farbować włosów, może dopiero bliżej maja, zobaczymy :) W końcu kobieta zmienną jest, nie? :)


















W poprzedniej odsłonie możecie mnie zobaczyć: TU  i TU

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli wszystkim blogowiczom :)

8 komentarzy:

  1. śliczna fryzura i bardzo ładny kolor :D ja się do fryzjera wybieram w czwartek i już doczekać się nie mogę takie mam okropne włosy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek masz świetny, dążę do takiego, ale moje włosy za cholerę;) Planuję ściąć włosy z 10cm, bo dosłownie męczy już mnie ta monotonia:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 cm? uu dużo :D obyś była zadowolona :) miłego dnia życzę również :*

      Usuń
  3. fryzurę masz świetną i kolor jak dla mnie ideaalny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super zmiana! jak dla mnie na wieeelki plus ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...