niedziela, 17 marca 2013

niedzielnie, leniwie i zdjęciowo :)

Niedziela to leniwy dzień, czas dla siebie, rodziny i przyjaciół. Po stricte kosmetycznych postach czas w ten niedzielny dzień zmienić tematykę na... zdjęciową :) Jak wiecie od października jestem posiadaczką swojej pierwszej lustrzanki, w związku z tym robię zdjęcia raz gorsze, raz lepsze ale co najważniejsze z pasji. Planuję kupno nowego, lepszego obiektywu tak zwanej strzałki, czyli 50mm 1.8. Jest to jedno z moich marzeń materialnych. Dziś zapraszam Was na mały pokaz zdjęć wykonanych w marcu. Miłego oglądania! Jeśli zainteresowały Cię moje zdjęcia odwiedź mnie TU.








7 komentarzy:

  1. u mnie niedziela wcale nie leniwa, właśnie skończyłam całe mieszkanie sprzątać :P teraz pora na trochę przyjemności, czyli maseczka na twarz i odżywka na włosy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sprzątam zawsze w sobotę :) udanej drugiej części dnia :*

      Usuń
  2. Mmm, naleśniki i orbitki <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia
    Dołączam do grona obserwatorów jak chcesz się odwzajemnić zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione gumy ;D
    robisz świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale narobiłaś mi ochoty na naleśniki. Ty zła i niedobra :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...