czwartek, 21 marca 2013

new

W mojej kosmetyczce pojawiły się dwie nowości. Nie są to żadne zachcianki, a uzupełnienie kosmetycznych braków. Kupiłam tonik oczywiście Ziai, nie zdradzam ich od lat :) Tym razem zamiast ogórkowego, którego używam od jakiegoś roku non stop, kupiłam BIO aloesowy, który sprawdza się u mnie równie dobrze. Zmywacz do paznokci z Isany ma u mnie debiut, jedyne co mi w nim jak na razie przeszkadza to zbyt duży otwór w buteleczce.
Zmywacz Isana : 4,99zł
Tonik Ziaja : 5,49zł








8 komentarzy:

  1. Ja miałam kilka razy na nie ochote bo sporo dziewczyn je poleca (Ziaja) ale ten zapach tego ogórka strasznie mocny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nie przeszkadza zapach, przyzwyczaiłam się i można by rzec, że wcale go nie wyczuwam przy aplikacji :)

      Usuń
  2. Mnie ten zmywacz bardzo wysusza paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie wióry z paznokci robił zmywacz z Biedronki, mam nadzieję, że z tym się polubię :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...