sobota, 23 marca 2013

mgiełka do włosów Radical

Dziś podzielę się z Wami swoimi odczuciami na temat mgiełki do włosów Radical. Po przeczytaniu tak wielu pochlebnych recenzji w internecie postanowiłam ją kupić. Czy mnie również oczarowała?

Informacje od producenta:
Składniki bioaktywne zawarte w mgiełce wzmacniają włosy, hamują ich wypadanie oraz chronią przed łamliwością i rozdwajaniem. Mgiełka chroni włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem spowodowanym również używaniem suszarki. Po zastosowaniu mgiełki włosy staja się wyraźnie grubsze, miękkie i jedwabiście gładkie.
Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego, proteiny pszeniczne, wyciąg z zielonej herbaty oraz prowitaminę B5.


Skład: Aqua, Alcohol Denat., Cetrimonium Chloride, Equisetum Arvense Extract, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Laureth-10, Polyquaternium 20, PEG - 25 Paba, Panthenol, Cameliaa Sinensis, Parfum, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Citronello, Linalool


Zacznę od tego, iż mam włosy przetłuszczające się u nasady i suche na końcach. Łamią się, rozdwajają. Mgiełka jest bardzo wydajna, starcza na jakieś 3 miesiące regularnego i obfitego spryskiwania włosów. Liczyłam na poprawę kondycji włosów, jednak takowej nie zauważyłam. Włosy po użyciu były bardziej miękkie i lśniące, ale jednocześnie szybciej się przetłuszczały. Moje włosy nie stały się grubsze jak obiecuje producent, nie zmniejszyło się również zjawisko wypadania. Ogólnie ta mgiełka dla moich włosów nie dała nic. Zapach ziołowy, mnie akurat przypadł do gustu. Plus za to, że nie sklejała włosów oraz za niezacinającą się pompkę. Nie kupię jej ponownie, dla mnie to strata pieniążków, choć produkt kosztuje w granicach 7-9zł. 


 

11 komentarzy:

  1. Miałam ten produkt, strasznie wysuszył mi końcówki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie krzywdy nie zrobił, ale też niestety nie pomógł..

      Usuń
  2. Ja miałam wcierkę i pomogła, po odstawieniu znowu zaczęły wypadać mi włosy, teraz znowu stosuję co jakiś czas i jest OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcierki nie miałam, ale raczej nie sięgnę już nic z Radicala..

      Usuń
  3. Miałam tą mgiełkę i nie widziałam, żadnej różnicy z używaniem jej lub bez :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam przez jakiś czas, ale według mnie to tak jakbym banknot dziesięciozłotowy przedarła i wyrzuciła - kompletnie żadnych efektów nie było widać niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałem Cię do "Liebster Award". Po więcej info zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie używam tego oto specyfiku i jestem bardzo zadowolona. Mam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się, a mgiełka tego procesu nie przyśpiesza. Psikam zawsze po umyciu, a przed rozczesywaniem. Mam wrażenie, że pomaga w rozczesywaniu włosów. Mam wrażenie, że mgiełka dobrze się sprawuje. Może jak skończę buteleczkę to będę mieć więcej do powiedzenia na ten temat. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...