piątek, 22 marca 2013

lakier Bell

Lakier Bell mam w swoich zbiorach już prawie od roku, jednak nie sięgam po niego zbyt często. W związku z goszczącą od wczoraj wiosną postanowiłam Wam go pokazać, idealnie pasuje do nazwy obecnej pory roku, szkoda, że tylko do nazwy, bo za oknem nadal śnieg..
Lakier kupiłam w promocji za 8,99zł w Naturze. Kryje idealnie przy dwóch warstwach. Wysycha dosyć szybko, nie bąbelkuje  i ma wygodny pędzelek. Na paznokciach trzyma się około 3-4 dni. Nie wiem dlaczego, ale nie przepadam za lakierami tej firmy, chociaż nie są wcale złe. Wolę lakiery Avonu, Wibo czy Astora :) Zieleń ta przepięknie wygląda na opalonych dłoniach czy stópkach, niestety z prezentowaniem się przy opalonej skórze trzeba będzie jeszcze troszkę poczekać..




8 komentarzy:

  1. Ja też je bardzo lubię, ale ten akurat ma konsystencje, która mi nie odpowiada;/
    Piękna ta zieleń, kojarzy mi się z groszkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście groszkowa ta zieleń :D

      Usuń
  2. a ja lubię ich lakiery ;D ten kolor jest przepiękny, ale chyba nie dla mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja sama nie wiem dlaczego nie przepadam za Bell, mimo to zdarza mi się czasem kupić jakiś ich produkt :)

      Usuń
  3. Mam taki, tylko niebieski i też jakoś za nim nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieskości w moich zbiorach też nie brakuje :)

      Usuń
  4. Zbyt odważny ten kolor. Wolę jednak te stonowane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj stawiam na stanowczy kolor na paznokciach, rzadko kiedy mam jakiegoś delikatnego nudziaka :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...