wtorek, 12 marca 2013

wracam po dłuższej nieobecności

Długo mnie tu nie było, opuściłam się także w czytaniu Waszych blogów. Brak czasu to choroba, na którą chyba każdy z nas choruje, bądź chorował kiedykolwiek w swoim życiu. Właściwie kiedy chcę odpowiedzieć sobie na pytanie co zabiera mi ten czas nie znajduję konkretnej odpowiedzi. Bo czy nauka? Chyba jednak nie za bardzo, nie uczę się całymi dniami i nie zarywam nocy, czy tv? Też nie, nie oglądam często telewizji, zdarza mi się to może raz czy dwa w miesiącu i tu mówię całkiem poważnie. Internet? Hm.. nie wydaje  mi się żebym przesiedziała tu z 10 godzin. A więc właściwie co zabiera mi czas? Dlaczego ciągle go brakuje?
Co zmieniło się u mnie podczas mojej nieobecności: przede wszystkim zaczęłam biegać, a więc jedno z noworocznych postanowień jest do przodu, używanie kremu po oczy stało się moim rytuałem :) Poza tym jedyną kosmetyczną marcową nowością jak dotychczas jest szampon kokosowy z Joanny o którym muszę Wam kiedyś wspomnieć bo jest cudowny :) Mam nadzieję, że uda mi się częściej do Was pisać, tym bardziej, że mam kilka stałych czytelniczek, które serdecznie pozdrawiam! Ściskam mocno i życzę miłego wieczoru ;* A u Was co nowego moje drogie?:)
Zostawiam Was z moim lusterkowym zdjęciem, gdyż innego w marcu na razie brak. Czekam na powiew wiosny, słońce i dodatnie temperatury ♥

6 komentarzy:

  1. czekam na niotkę z szamponem :D wracaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również na nią czekam! Jak już przeczytałam o kokosie to jestem cała Twoja:P

      Usuń
    2. aaa szampon pachnie nieziemsko!! :)

      Usuń
  2. Dobrze, że jesteś znów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegasz, faajnie, ja nie mam motywacji.:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...