poniedziałek, 18 lutego 2013

poniedziałkowe mani

Dziś pokażę Wam co wyczarowałam sobie na pazurkach lakierami, które goszczą w moim zbiorze już od dawna :) Jeśli chcecie poznać moją opinię o nich to zapraszam do moich recenzji: żółć Revlona klik oraz Confetti Sensique klik.
Połączenie tych dwóch lakierów bardzo przypadło mi do gustu :) Z prywaty dodam, że jutro jadę do schroniska obejrzeć zwierzaczki i dowiedzieć się co i jak z adopcją kotka, i jeśli wszystko będzie z górki to w piątek będę spała już z maleństwem ;) ale się cieszę :D mam bzika na punkcie kotów, a niestety mój poprzedni się nie znalazł.. Także możecie się szykować na relacje z naszych pierwszych dni razem oraz pierwsze wspólne wrażenia, kocich zdjęć też możecie się spodziewać :D Jutro idę również do teatru na 'Tango', później zajrzę jeszcze do Rossmana i Biedronki :) Pozdrawiam wszystkich czytelników :)
I zapraszam na mojego tumblra - raczkuję z fotografią, niezłą frajdę mam z tego! mój tumblr klik



9 komentarzy:

  1. Rozdanie kosmetyczne u mnie :) Zapraszam!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kota od dobrych kilku lat :) Zwie się Budyń, jest strasznie gruby i z dnia na dzień coraz bardziej mnie śmieszy :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koooocham koty miłością nieśmiertelną! ♥ najpiękniejsze zwierzątka na ziemi :))

      Usuń
  3. uwielbiM zółty na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. och, och... już czekam na zdjęcia z kociakiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą jak tylko maleństwo będzie u mnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...