piątek, 15 lutego 2013

piątkowe popołudnie

W sumie rzadko kiedy wychodzę w piątkowe popołudnie, zazwyczaj ten czas przeznaczam na siedzenie i odpoczywanie w domu przed komputerem czy telewizorem, o ile oczywiście nie muszę wyruszyć na miasto, bo coś się skończyło, bo ktoś ma urodziny i trzeba kupić prezent etc.Dziś jednak jest nieco inaczej :) Postanowiłam wybrać się na mecz z najwspanialszą Magdą jaką znam :) O 18 zaczyna się mecz, więc mam jeszcze trochę czasu na wypicie kolejnej herbaty i mały relaks przy muzyce :) I zrobiłam zapas herbaty, poeksperymentowałam trochę, bo dwie kupiłam w ciemno i niestety nie wyszło mi to na dobre, a także kupiłam moją ukochaną melisę z gruszką z Vitax, uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz kocham ♥
Życzę Wam miłego piątkowego popołudnia! :*

A poniżej zdjęcie czekoladowego lakieru od Avon. Podoba mi się jego kolor, jednak trwałość i wysychanie to istna katorga! Aplikuje się bez zarzutów, pędzelek jak we wszystkich lakierach tej firmy dla mnie idealny. Nie bąbelkuje i nie rozlewa się na skórki. Cena katalogowa 25zł, ja kupiłam go za 12,90 i stwierdzam, że były to źle wydane pieniążki. Ze swojej strony akurat tego lakieru Wam nie polecam.



8 komentarzy:

  1. nigdy nie mialam lakieru w takim kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mam wstręt do AVONowskich lakierów do paznokci ze względu na baaardzo długie wysychanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ale mój nowy nabytek Serene jest pod tym względem ok, w ogóle uważam go za najbardziej udany lakier Avonu :)

      Usuń
  3. Świetny kolor :) ostatnio kupiłam podobny.
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie jestem zadowolona zlakierów avonu :(

    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię lakiery z Avonu ze względu na kolory i wydajność.
    ale i tak trzeba nałożyć kilka warstw by było je dobrze widać.. cena też dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...