czwartek, 7 lutego 2013

nowość - lakier do paznokci Avon Serene

Otwierając walentynkowy katalog Avonu moim oczom ukazały się dwa nowe odcienie lakierów do paznokci, od razu wiedziałam, że jeden z nich będzie mój :) I oto bohater dzisiejszego posta, nowiusieńki Avon Serene :) Dostałam go w środę i po chwili już miałam na pazurkach, jestem nim totalnie zauroczona, i wygląda na to, że lakier ten dołączy do moich ulubieńców :)
Na paznokciach mam jedną warstwę lakieru, wysycha bardzo szybko. Nie smuży, nie bąbelkuje, nie rozlewa się po skórkach. Ma bardzo wygodny pędzelek. Strasznie podobają mi się buteleczki avonowskich lakierów, w sumie nie wiem dlaczego, bo przecież nic w nich wyjątkowego, jednak cieszą moje oko. Dostępność to jak wiadomo katalogi i allegro. Ja zapłaciłam za niego 13,99 zł. Kupiłam go tylko ze względu na zachciankę, i kolor, który mnie oczarował, ponieważ trwałość tych lakierów jest fatalna w stosunku do ceny (cena regularna 25zł!!). Obecnie w swoim zbiorze lakierowym mam 4 lakiery z Avonu, i z każdym jest tak samo - na moich paznokciach  wytrzymują 2 góra 3 dni, później nadają się tylko do zmycia.
zdjęcie bez lampy





8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny. Mam dwa wcześniejsze miętowe lakiery Avonu, wiec ten sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jest przepiękny ♥ już odwiedzam Twojego bloga w poszukiwaniu recenzji jak u Ciebie trzymają się lakiery Avonu :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. mam chyba wszystkie odcienie mięty z Avon :P ten też :D własnie planowałam nim pomalować jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluj i pokaż koniecznie jak u Ciebie wygląda na pazurkach :) do tego czytałam, że zamówiłaś trochę nowości z avonu więc czekam aż się pochwalisz co kupiłaś! :)

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze żadnego lakieru z AVON, śliczna ta mięta!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest naprawdę fany ( i ta nazwa :D ), ale masz rację- nie skusiłabym się na zakup tej Syrenki w regularnej cenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nauka niemieckiego idzie pełną parą:D

    Mam poprzedniego miętuska, więc tego sobie daruję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten kolor. Uwielbiam miętowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...