wtorek, 19 lutego 2013

bad day

Ten wtorek nie należy do najlepszych niestety.. Zaczęło się od  okropnej pogody i barku kaptura.. Odwiedzenie schroniska nie zaowocowało niczym dobrym niestety, bo kotka dla mnie nie było :( Wróciłam do domu i zabrałam się za robienie prezentacji multimedialnej na polski, i wiecie co PowerPoint odmówił współpracy.. Zrobiłam całą prezentację i nie chce się zapisać, wyskakuje błąd i program się sam zamyka. Błędne koło. Zrezygnowana i zmęczona idę wziąć kąpiel i idę spać, oby środa była lepsza, bo wtorek to istna masakra! Aaaa ja chcę kotka, malutkiego, maleńkiego słodziaka! Mam nadzieję, że bliżej wiosny uda mi się wreszcie jakiegoś zaadoptować..
Z przyjemnych rzeczy mogę zaliczyć wyjście do teatru na 'Tango', na prawdę świetny spektakl w reżyserii Piotra Cyrwusa, polecam! Kupiłam też mleczko do demakijażu z BeBauty oraz herbatę liptona - melisa z limonką, dla mnie niebo dla podniebienia, polubiłyśmy się od pierwszego łyka :)


8 komentarzy:

  1. Mogę Ci na ten zły dzień die rzeczy :)
    Co do kotka... Przejdź się do weterynarza/lecznicy tam zawsze wiszą ogłoszenia typu 'oddam w dobre ręce'. Wiem bo sama ślecząc u weta z kotką z schroniska się naczytałam.

    A co Power Ponita... Poszukaj na chomikuj.pl wersji portable... Powinno rozwiązać problem :)

    Powodzenia, oby ten dzień się lepiej dla Ciebie zakończył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłam na "Tangu" dzisiaj :) cudowny spektakl :) a mi kotek uciekl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również podobał się spektakl :)

      Usuń
  3. jeszcze nie próbowałam melisy z Liptona- uwielbiam te smakowe, więc się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem niestety są takie dni, ale jak to mówi moja babcia, po burzy zawsze wychodzi słońce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też trzymam się tej zasady i czekam na to upragnione słońce :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...