sobota, 26 stycznia 2013

youtubowi uzależnicze

Siadłam o godzinie 18 do komputera, zalogowałam się na sławnego facebooka i zobaczyłam status Karoliny z kanału Stylizacje2, że zaczynaja pogawędki live z RedLipstickMonster i PannaJoanna, z facebooka przerzuciłam się więc na youtube i przepadłam aż do godziny 21:30. Oglądałam jeden live, później drugi, który prowadziła FigielkaUK, a później dołączyła do niej Karolina. Oglądałam z zaciekawieniem, śmiejąc się w pewnych momentach w głos ;D Pierwszy raz oglądałam jakikolwiek live na yt i wiem, że to był pierwszy lecz nie ostatni raz.  Dziewczyny są niesamowite i mają w sobie tyle pozytywnej energii! :)
Jeśli mam podsumować dzisiejszy dzień to muszę powiedzieć, że choć spędziłam go w domu to była dobra sobota :) Upiekłam ciasto, posprzątałam, obejrzałam film i wzięłam długą kąpiel :) Niestety w poniedziałek wracam po zimowej przerwie do szkoły, więc powoli muszę się oswajać z tą myślą.. Życzę Wam miłego wieczoru i udanej niedzieli! ;*
Dziękuję za tak liczne odwiedziny i tyle komentarzy pod ostatnią notką :))
Piosenka, która ostatnio skradła mi serce IMANY-You will never know :)
Na paznokciach pokazywany w TYM poście lakier Astor :)

8 komentarzy:

  1. też oglądałam te dwa live, ale niestety tylko fragmentami :)
    jaki film oglądałaś? i co za pyszne ciasto upiekłaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam film 'Popiełuszko. Wolność jest w nas', w sumie to przypadkiem na niego trafiłam, bo skakałam po kanałach i akurat na canal+ się zaczynał więc postanowiłam obejrzeć :) i muszę stwierdzić, że warto go zobaczyć..
      a co do ciasta to murzynek :) jeszcze jaką miałam z nim przygodę :D bo zamiast mąki pszennej wsypałam przez przypadek ziemniaczaną :D musiałam łyżką tą mąkę wybierać, misja na szczęście się udała i w efekcie końcowym ciasto wyrosło bardzo dobrze i smakuje tak, że place lizać jak to przysłowie mówi :) Ania wpadaj do mnie na kawę ( tzn. Ty kawa ja herbata, bo kawa o tej porze sprawiłaby bezsenność u mnie, a wiem, że u Ciebie na odwrót ;p ) i przy okazji poczęstuję Cię moim wypiekiem :) aaaaaale szkoda, że mieszkamy taki kawałek od siebie.. buziak! :*

      Usuń
    2. oglądałam ten film chyba :D
      hahahahaha! ja też nie raz tak mam, że wsypuję coś innego niż powinnam, albo wsypuję za dużo i muszę później wybierać :D oo chętnie bym wpadła ;* właśnie miałam iść robić sobie kawkę, dobrze, że mi przypomniałaś :D ;*

      Usuń
    3. a więc miłego picia kawy Ania, ja uciekam już spać, bo jutro rano wybieram się do kościoła i nie wstanę :D tak więc miłego wieczoru Kochana, dobranoc :*

      Usuń
  2. Tez mi się zdarza tyle godzin przesiedzieć na samym Youtubie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam tak pierwszy raz ;p czasem zajrzę na kanały do dziewczyn, ale zazwyczaj obejrzę jeden czy dwa filmiki i dalej buszuję w blogosferze a dziś pochłonął mnie ten yt na dobre :)

      Usuń
  3. Też oglądałam ten live z RedLipstickMonster w całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...