środa, 9 stycznia 2013

studniówkowa noc już za mną

Przerwa w blogowaniu mam nadzieję, że już skończona, bo stęskniłam się za bazgraniem sobie tutaj :) W sobotę wróciłam już z Wrocławia i miałam studniówkę. Studniówka się udała, mimo tego że polonez nie wyszedł ;p Pierwsze trzy pary się pomyliły i klops.Wytańczyłam się oj wytańczyłam :) A teraz już tylko sto dni do matury.. Oooo nie...... Poniżej dodaję kilka zdjęć z maturalnego balu, co by post bez zdjęć nie był.  Wiecie co? Chcę zmienić kolor włosów, rudy mi się znudził już i teraz chcę pomalować na ciemną czekoladę.. Taki kaprys mam. My kobiety czasem lubimy zmiany, nie? W planach mam też paznokciowy post, bo mimo tego, że mnie tutaj ostatnio mało, to zdjęć mam i to dużo :) A jak Wasze postanowienia noworoczne? Macie jakieś? :) Ja się zbieram do oficjalnego zapisania ich i wzięcia do pracy. W tym roku chcę postawić na postanowienia realne do spełnienia, i takie, o których nie zapomnę za dwa tygodnie. W życiu trzeba stawiać sobie cele, i coraz wyżej poprzeczki. Cały czas do przodu... Do przodu moi drodzy! Całuję mocno do następnego ♥


12 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądałaś :)
    Moja studniówka wciąż jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zazdroszczę, ja z chęcią przeżyłabym swoją studniówkę jeszcze raz :)

      Usuń
  2. wyglądałaś ślicznie- cudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialas bardzo ladna sukienke =) ladnie podkresla kolor wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądałaś, też miałam tego samego dnia studniówkę ;)
    odważny makijaż ;)
    dziękuję za dodanie mnie do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...