czwartek, 17 stycznia 2013

Odżywka do włosów Joanna Naturia

Witajcie po małej przerwie. Mimo tego, że mam ferie to paradoksalnie brakuje mi czasu. Dziś cały dzień spędziłam na czytaniu lektury, jutro planuję ją dokończyć. W mojej głowie kłębią się myśli rzecz jasna kosmetyczne, ponieważ dawno nie kupiłam żadnego balsamu do ust, odżywki do włosów, cieni do powiek etc. i już sporządzam listę moich zachciewajek, tylko, że lista ta nie ma niestety końca :D Czy wy też tak macie? :D Stąd też dziś post typowo kosmetyczny, a pod lupę biorę truskawkową odżywkę do włosów Joanna Naturia Mini.

'Odżywka do włosów bez spłukiwania - idealnie pasuje do podróżnej kosmetyczki. Receptura odżywki wzbogacona o nawilżający ekstrakt z truskawek zapewni -włosom miękkość, gładkość i zadbany wygląd. Przyjemny zapach soczystego owocu umili Ci pielęgnacje włosów każdego dnia. Bez spłukiwania.'

Tyle o odżywce możemy dowiedzieć się z wizażu.
Swoją odżywkę kupiłam w wakacje podczas tygodniowego pobytu we Wrocławiu. Nie spotkałam się z nią w mieście, w którym mieszkam tj. Kielcach, a więc z dostępnością może być różnie. Spotkałam ją we wrocławskiej, małej osiedlowej drogerii. Kiedy zobaczyłam odżywkę z truskawkowej serii Joanny nie mogłam jej nie kupić, gdyż uwielbiam ten zapach! Jak dla mnie jest to jeden z najlepszych zapachów kosmetyków dostępnych na rynku. Do plusów doszła też oszałamiająco niska cena, czyli 4 zł.

Teraz przejdę do działania odżywki, czyli plusy i minusy kosmetyku.
Zaznaczam na samym wstępie, że mam włosy bardzo przetłuszczające się, które dosyć często po użyciu jakiegokolwiek kosmetyku do włosów stają się oklapnięte, i wyglądają na nieświeże. Gdy zobaczyłam na opakowaniu dopisek ' bez spłukiwania ' niemalże od razu pomyślałam, że i w tym przypadku moje włosy zareagują na odżywkę negatywnie, będą obciążone, oklapnięte i tłuste zaraz po zaaplikowaniu truskawkowej przyjemności. I nic bardziej mylnego! Umyłam włosy, nałożyłam odżywkę od połowy długości włosów i zero obciążenia, zero szybszego przetłuszczania się! Włosy były miękkie w dotyku, niesamowicie pachnące, wyglądały na zdrowe i świeże. Produkt nawilżył również przesuszone końcówki. Do tego odżywka wygładziła je, nadała zdrowy połysk. Włosy stokroć lepiej się rozczesywały. Do zalet produktu nie sposób zaliczyć poręczne opakowanie, które możemy zabrać ze sobą wszędzie; wspomnę też jeszcze raz o niskiej cenie.

Do wad truskawkowej odżywki trzeba zaliczyć to, iż zapach na włosach nie utrzymuje się długo - u mnie są to jakieś dwie, trzy godziny po czym włosy nie pachną już tak intensywnie i zapach robi się coraz mniej wyczuwalny. W kosmetyku nie podoba mi się też konsystencja, jak dla mnie jest za bardzo lejąca, co utrudnia nałożenie odżywki na włosy. Wydajność oceniam na słabą, odżywki użyłam zaledwie trzy razy, a jej ubytek jest już dosyć duży, przy codziennym stosowaniu wystarczy na zaledwie dwa tygodnie użytkowania.

Ze swojej strony serdecznie polecam truskawkową wersję odżywki Joanna Naturia Mini, za niską cenę dostajemy dobry produkt. Warto wypróbować na własnych włosach. Wszystkim wielbicielom truskawek na pewno przypadnie do gustu chociażby ze względu na sam zapach :D


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zapach jest cudowny, uwielbiam go :)

      Usuń
  2. to i u mnie by się sprawdziła, ponieważ również mam włosy przetłuszczające się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj :) może i Tobie będzie pasować :)

      Usuń
  3. Nie spotkałam jej nigdzie u siebie. Może jak ją ujrzę to zakupię. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dostępnością jak widać średniawo..

      Usuń
  4. w Białymstoku spotykam ją bardzo często, jest dostępna w Auchanie, widziałam ją nawet w Super Pharm :)
    Nie używałam jej jeszcze, ale jak wykończę wszystkie produkty jakie mam, na pewno po nią sięgnę :) lubię produkty bez spłukiwania, moje włosy są suche i "piją" tego typu kosmetyki jak wodę :) Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi odżywki bez spłukiwania, więc przy okazji zakupów skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubie odzywek bez spłukiwania, ale wiem, że kosmetyki z Joanny pachną cudownie, więc pewnie ten zapach też jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam truskawkowe zapachy mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szampony i żele widziałam ale odżywek nie:/ muszę się rozejrzeć .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...