niedziela, 27 stycznia 2013

moja ulubiona herbata

Jesienne i zimowe wieczory uwielbiam umilać sobie dobrą herbatą. Wypróbowałam już kilkanaście różnych smaków, i najbardziej do gustu przypadła mi zielona herbata z opuncją. Dostępna jest w Biedronce za 3,99. W pudełeczku jest 20 piramidek. Herbata jest przepyszna! Moja ulubiona i to jest kolejne jej pudełeczko :) Ostatnio próbowałam też piramidek od Liptona i niestety muszę stwierdzić, że się zawiodłam.. Cena jest dosyć wysoka, a moje podniebienie wcale nie było zachwycone. Chciałabym spróbować jakiejś nowej herbaty, polecacie jakąś? :) Z mojej strony mogę jeszcze polecić melisę z gruszką od Vitaxu lub od Malwy :) Muszę koniecznie wrócić do tego smaku :) Dzisiejszy post obfituje w zdjęcia :)
Skoro mowa o herbatach to teraz przydałby się post o moich ulubionych kubkach :D
ps. przygotowuje dla Was w tym tygodniu mobile mix week, czyli mój tydzień z perspektywy smartfonowego aparatu :)







21 komentarzy:

  1. tą liptonkę też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez wlasnie musze zakupic zielona z opuncja, kiedys pilam nalogowo :) pokaz kubki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubki pokażę jutro :) a herbata najlepsza! :)

      Usuń
  3. Moją ulubioną teraz jest green hills z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę jeszcze wypróbować wariant z pomarańczą oraz z maliną :)

      Usuń
  4. Dziś niedziela, więc dobra herbata jak najbardziej, z tartą cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedzielna herbatka :) u mnie standardowo przez cały tydzień poranna i popołudniowa herbata musi być! :) + kawa w międzyczasie rzecz jasna :) uwielbiam latte :)

      Usuń
  5. lubie te herbate z Bideornki, jak i ich inne zielone, tanie & dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie dobre i tanie :) a drogie nie zawsze znaczy i dobre, przekonałam się wielokrotnie na swojej skórze :)

      Usuń
  6. Ja kiedyś piłam herbatę truskawkowo-waniliową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też piłam ten smak, kupiłam ją bodajże w rossmanie, jednak nie podpasowała mi :)

      Usuń
  7. Widzę, że nie jestem jedynym maniakiem herbatowym;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię herbaty lipton :D Z Green Hills mam zieloną, i też mi smakuje.
    Ja jednak jestem większym smakoszem kaw, choć herbaty nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam herbatę od Liptona Owoce tropikalne, mniaaaaaaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę spróbować, dziś kupiłam jakąś o smaków jabłek antonówek, pychotka :) już piję drugą :d

      Usuń
  10. wedlug mnie na blogu nie powinno się pisać o "Moja ulubiona herbata"
    Ale i tak obserwuje bo inne posty masz fajne zapraszam do mnie
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie powinno się pisać o herbatach? i dobrze powiedziane 'według mnie' :) bo według mnie mój blog i moja przestrzeń i będę pisać o tym co mi się podoba i co do głowy przyjdzie :) pozdrawiam :)

      Usuń
  11. w biedronce teraz jest pyszna: cytryna z imbirem i miodem! też z biedronki jest bardzo dobra malina&kardamon, a z liptona mogę Ci polecić taką o smaku mango :) i całkiem dobre owocowe herbatki są z teekanne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę koniecznie spróbować, dzięki za informacje! :*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...