środa, 30 stycznia 2013

mój aktualny kolor włosów

Jak to kobiety mają w zwyczaju czasem nachodzi je ochota na zmiany. Tak też i w moim przypadku się stało, że serce i dusza wołają: zmień kolor włosów! Tylko na jaki? Myślę nad blondem albo brązem.. ciemnym.. Rudy też chodzi po głowie :) Co mi poradzicie? :)

tak moje włosy wyglądają na dzień dzisiejszy
moja buźka i włosy w całej okazałości


Ps. jaką farbę do włosów możecie polecić? Ja malowałam już trzy razy pod rząd Jaonną i niestety kolor zmywa się w ekspresowym tempie.. Myję włosy każdego dnia, nawet czasem dwa razy na dzień, więc farba na moich włosach szybko się wypłukuje.. Do tej pory malowałam 'płomienną iskrą', ale znudziła mi się już i pragnę czegoś innego :D Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. czary kolorek sobie zrób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie nie, czarny nie :) z czarnego później byłoby mi ciężko zejść..

      Usuń
  2. dwa razy dziennie myjesz wlosy?!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak :D rano i wieczorem :) mam bardzo przetłuszczające się włosy, a lubię mieć świeże :)

      Usuń
  3. kasztanowy odcień palette color shampoo 236 widzę cię w tym kolorze , ja podobnie jak ty wyglądałam w rudawym zmienilam na ten i zbieram komplementy , trwały piękny kasztan chociaż na początku wydaje się b ciemn, aa może przyciemniłabyś sobie wtedy brwi ? uważam, że wyglądałabyś świetnie! ale monolog ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę nad tym :) dawno nie używałam farby palette :)

      Usuń
  4. ładny kolor :) zawsze chciałam taki odcień ale nigdy mi nie chciał wyjść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój jest już wypłowiały, w pierwszych dniach po farbowaniu na głowie była istna pomarańcza :D

      Usuń
  5. nie zmieniaj, tak jest ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...