niedziela, 20 stycznia 2013

lakier i fryzura dnia

Choroba nadal mnie trzyma, jednakże dziś czuję się już lepiej. Miałam dziś gości, tak więc musiałam się doprowadzić do stanu normalnego. Paznokcie pomalowane na klasyczną czerwień i loki na głowie. Notabene nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam na głowie loki, chyba ze 3 lata temu haha ;D no cóż, nie wiem czy pasują do mojego typu urody to po pierwsze, a po drugie moje włosy są z natury proste co uważam za zaletę, ale też nie chcą się kręcić i szybko się rozprostowują mimo tego, iż użyję sporej ilości kosmetyków utrwalających. Zostawiam Was ze zdjęciami mojej dzisiejszej buźki oraz lakieru, który mam dziś na pazurkach. Buźka! ;*




10 komentarzy:

  1. wyglądasz ślicznie z lokami!
    i pasują do ciebie nie wiem skąd wątpliwości ;d
    ja też ostatni tydzień i ferie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w lokach ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci w lokach! :) I podoba mi się lakier. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak cudnie wygladasz! i lakier tez ekstra
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz z lokami:) Ja ostatnio loki miałam chyba w gimnazjum, więc trochę czasu minęło:P

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje i zapraszam do mnie :)


    madeinmepatcy.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi się marzy powrót do takiego koloru włosów jak Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...