piątek, 11 stycznia 2013

lakier do paznokci Astor

Będąc przy tematyce lakierowej nie mogę nie wspomnieć o moim najnowszym nabytku lakierowym. Mowa o lakierze Astor Quick'n go! Kupiłam go w Rossmanie za 14zł, i zakochałam się nie tylko w kolorze (choć na co dzień nie używam raczej tak ciemnych lakierów), ale także w ekspresowym schnięciu i kryciu! Dla mnie lakier jest wart tych 14 złotówek i na pewno nie jest to mój ostatni lakier z tej serii. Na paznokciach utrzymuje się około 5 dni. Lubię też jego szeroki pędzelek, aplikacja jest prosta i przyjemna, Lakier nie smuży i nie bąbelkuje. Dla mnie lakier Astora jest małym, pierwszym odkryciem nowego, 2013 roku, który mam nadzieję będzie dobry, a nawet lepszy od poprzedniego! :) Serdecznie Wam polecam :)
A teraz kilka słów z mojej prywaty. Od dnia dzisiejszego się byczę, czyli mam ferie zimowe. Poza tym zmagam się z kaszlem, który trzyma mnie jeszcze od sylwestra! Humor mam średni, zastanawiam się nad wieloma rzeczami. Myślę nad studiami, co i gdzie. Czasu coraz mniej, a w głowie z trzydzieści pytajników.
Miłego weekendu, i dziękuję Wam bardzo za rekordową chyba w historii bloga liczbę wczorajszych odwiedzin! :*





12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. przyjemne w użytkowaniu, jak dla mnie mogliby poszerzyć gamę kolorystyczną :)

      Usuń
  2. ciekawy. i przy okazji - ladne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor.
    Dostałam kilka dnie temu inny kolor tego lakieru. Jest super z małym minusem.
    Jest niesamowicie nietrwały ( podobnie jak Rimmel 60 seconds)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam styczności z Rimmelkami, ale ten z Astora u mnie trwałość ma dobrą :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. co prawda, to prawda :) dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Śliczny kolor, ale ja jakoś za Astorem nie przepadam... Chociaż tani jak na lakier tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...