piątek, 25 stycznia 2013

jak mieszkają moje lakiery do paznokci

Lubię czytać Wasze posty, w których pokazujecie jak mieszkają Wasze kosmetyki, pielęgnacja, kolorówka czy lakiery do paznokci. Dziś postanowiłam pokazać światu jak  przechowuje swoje lakiery. Jeszcze do niedawna byłam uzależniona od lakierów, kupowałam je w masowych ilościach, kolory w pewnym momencie zaczęły mi się dublować. Postanowiłam skończyć z mym nałogiem i przestać zatapiać pieniądze w lakierach, które użyte raz lądowały nieużytecznie w szufladzie, z biegiem czasu udało mi się wygrać z nieopisaną chęcią kupna nowego lakieru, bo przecież taki ładny, rzekomo takiego nie mam, albo po prostu przy okazji innych zakupów jako dodatek, poprawiacz humoru etc. Ostatnio zrobiłam porządek w lakierach, te nieużywane i te w zupełnie nie moich kolorach odłożyłam do szuflady, a moje ulubione, i te, po które sięgam najczęściej przełożyłam do uroczego pudełeczka po Glossyboxie. Tak więc od niedawna moje perełki mieszkają w różowiutkim pudełeczku, które cieszy oko.




31 komentarzy:

  1. fajne mieszkanko , ja też walczę z ciągłą chęcią na nowe egzemplarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia w walce z chęcią posiadania nowych sztuk :)

      Usuń
  2. chyba tez przełożę moich ulubieńców do takiego pudełeczka, tylko, że po ShinyBoxie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobry sposób na wykorzystanie wolnego pudełeczka i przechowywanie swoich skarbów :)nie kurzą się i wyglądają estetycznie poukładane w pudełeczku :)

      Usuń
  3. Ja moje lakier przechowuje w kwiecistym pudelku ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne mają mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zerwałam z tym nałogiem! :D jeszcze niedawno miałam ponad 60 lakierów, teraz może lekko ponad 20, już daaawno nie kupiłam nowego lakieru i jestem z siebie dumna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to panować nad swoimi słabościami :)

      Usuń
  6. Ja moje trzymam w szufladzie w takim organizerze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje cudńka wcześniej też mieszkały w szufladzie :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. niestety nie mam dostępu do Ikei..

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. wiele blogerek podobnie przechowuje lakiery :)

      Usuń
  9. świetny blog :D
    zapraszam do mnie
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, dziś sprzątam u siebie.Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam dokładnie tak samo jak Ty :) już jakiś czas temu zaczęłam się denerwować, że spośród miliona lakierów używam kilku. Pozbyłam się wyrzutków, a teraz mam wszystko ładnie poukładane w moim pudełeczku. Zdecydowanie to była zmiana na plus :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zazwyczaj jest, że nawet jak mamy czegoś w nadmiarze to używamy tych naszych ulubionych kosmetyków, a reszta stoi i się kurzy,u mnie to samo tyczy się ubrań :) mam swoje ulubione zestawy, z którymi się nie rozstaję, a inne ubrania leżą na dnie szafy :)

      Usuń
  12. Mam trochę większe pudełko na przechowywanie, jednak ostatnio zauważyłam, że nadprogramowe lakiery tworzą mi w nim coś na rodzaj wulkanu ;) Chyba czas je przenieść, albo pozbyć się połowy kolekcji, która stoi i się kurzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zorganizuj małą wyprzedaż na blogu? na pewno lakiery nieużywane u Ciebie posłużą komuś innemu, a Tobie wpadnie troszkę pieniążków, które będziesz mogła przeznaczyć np. na nową szminkę :)

      Usuń
  13. Ostatnio kupiłam AF z ręcznym ustawieniem ostrości, powiem Ci, że kwestia wprawy, więc nie masz się czego obawiać, po jakimś czasie załapiesz i nie będzie żadnego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje nie mają stałego zamieszkania, cały czas je przewożę :P uroki studenckiego życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :) ja studia zaczynam w październiku :)

      Usuń
  15. bardzo fajny pomysł, ja swoje trzymam w kosmetyczce z przyrządami do mani i pedicure
    a w pudełku z glossy boxa trzymam maseczki w tubce i próbki kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja próbki trzymam w koszyczku :)

      Usuń
  16. też swego czasu miałam małą obsesje na punkcie lakierów do paznokci:P mam podobne odcienie i niestety większość leży na półce. Nigdy nie pomyślałam,żeby je przełożyć do pudełeczka,ale jak znajdę odpowiednie to na pewno przełożę:) pozdrawiam:D

    mala-zapomnij.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...