czwartek, 10 stycznia 2013

Circus Essence

Circus Essence piękny, brokatowy lakier, który nadaje naszym pazurkom zupełnie inny charakter :) Zakochałam się w nim, jest śliczny :) Pazurki co prawda mam już krótkie, gdyż przedwczoraj złamał mi się jeden.. Nie ubolewam nad tym, bo uważam, że krótkie paznokcie mają coś w sobie i jestem zdecydowanie na tak. Ostatnio nie mogę patrzeć na tipsy, uważam, że wyglądają sztucznie, nienaturalnie. Sama miałam tipsy raz w życiu i od tamtej pory mówię im zdecydowane nie. Zniszczyły mi paznokcie strasznie, do tego źle się w nich czułam. Wolę swoje naturalne pazurki, które może i nie są najpiękniejsze na świecie, ale lubię je :) W ogóle wiecie co? Lubię całą siebie, najważniejsza jest samoakceptacja i to, że dobrze czujemy się w swoim ciele :)





17 komentarzy:

  1. Chciałam go kupić ale oczywiście nie mogłam dostać, więc wybrałam disco disco który już nie jest taki piękny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. święte słowa moja droga! ;* mam lakier brokatowy z essence ale taki cały srebrny, lubię go :)
    ślicznie wyglądałaś na studniówce! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda, jak sami siebie nie zaakceptujemy to żadne kosmetyki nam nie pomogą :) ani nie sprawią radości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak! :) akceptacja własnego ciała to podstawa :)

      Usuń
  4. ja bardzo lubie na krotkich paznokciach ciemne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście dosyć fajnie się prezentują ciemne lakiery na krótkich paznokciach :)

      Usuń
  5. chcę go kupić ale jakoś szkoda mi kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosztuje 7,99 to nie taki majątek :) warto zainwestować :)

      Usuń
  6. super lakier! dobry do tuningowania tych ciemnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak :) chociaż na jasnych kolorach też wygląda bardzo ładnie, subtelnie i z gracją :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. kitowy, czyli ten 18-55mm :) dołączony już do mojego Nikona d3000, ale planuję kupno nowego obiektywu 55-200mm :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ten topper tylko ciężko mi się go zmywa - muszę go zdrapywać :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...