piątek, 14 grudnia 2012

zimowy tag!

Piątek, jak pięknie :) a jeszcze piękniej będzie w przyszły piątek.. Jestem kompletnie padnięta, wróciłam niedawno z zakupów i kompletnie nic nie kupiłam! Eh.. Ogólnie dzisiejszy dzień był przeciętny.. Do dobrych go nie zaliczę.. Tymczasem odpowiadam na zaproszenie do zabawy, AnnoAntoninko dziękuję bardzo! :*

 1) Ulubiony zimowy lakier do paznokci ?
Zimą moje paznokcie łamią się i rozdwajają, nie są w najlepszej formie, jednak jeśli już nakładam na nie kolorowy lakier to stawiam na brzoskwinie lub brązy :)
2) Ulubiony zimowy produkt do ust ?
Zdecydowanie i bezkonkurencyjnie Carmex, a na drugim miejscu pomadki Nivea :)!
3) Najczęściej ubierana część garderoby w zimie ?
Ameryki nie odkryję pisząc, że swetry - wszelakiego koloru i kroju :)
4) Najczęściej ubierane akcesoria ?
Rękawiczki, komin, apaszka, czapka. W końcu zima lubi przymrozić uszy czy rączki, nie? :)
5) Ulubiony zapach/świeczka na zimę ?
 Jeśli chodzi o zapach to zimą lubię zapach cynamonu i mandarynek :)
6) Ulubiony zimowy napój ?
Owocowa herbata, ostatnio delektuję się owocami leśnymi Liptona oraz zieloną herbatą z peonią :)
 7) Ulubiony Świąteczny film ?
'Listy do M', dla mnie świetna propozycja na zimowy, przedświąteczny wieczór :)
8) Ulubiona Świąteczna piosenka ?
  Nie mam ulubionej świątecznej piosenki, wszystkie bardzo lubię, żadnej nie faworyzuję :)
9) Ulubiona świąteczna przekąska/potrawa ?
Pierogi z grzybami i kapustą :)
10) Twoja ulubiona ozdoba Świąteczna na ten rok ?
Lampki powieszone wokoło obrazu MM, pokazywałam Wam kilka postów temu jak to wygląda :)
11) Co jest na pierwszym miejscu na Twojej Świątecznej liście ?
Hmm.. chyba tylko to aby być szczęśliwą i spełnioną kobietą..
12) Jakie są Twoje plany na tegoroczne Święta ?
  Chcę spędzić je w gronie rodziny i mojego mężczyzny ♥
 
Mam nadzieję, że Was moi drodzy nie zanudziłam na śmierć ;p Uciekam już spać, bo jestem potwornie zmęczona. Życzę Wam miłego wieczoru i udanego weekendu, wypocznijcie! ♥
 

 

3 komentarze:

  1. ooo zapomniałam o Listach do M :) uwielbiam szczególnie jeden fragment, gdy Karolak wywraca się na lodzie, słowa jakie wtedy wypowiada rozśmieszają mnie do łez ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Listy do M, to świetny film ;D Oglądałam w tamtym roku, i nie żałuje. Na pewno jeszcze w tym roku na niego lookne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mandarynkowy i cynamonowy zapach na Święta boski <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...