poniedziałek, 3 grudnia 2012

święta tuż tuż

Grudzień przywitał nas pięknym puchem, który jak na razie (bynajmniej w Kielcach) nie zamienił się w ciapę i pluchę. Ujemna temperatura sprawia, że kubek ulubionej herbaty smakuje jeszcze bardziej, a ciepłe łóżko przyciąga ze zdwojoną siłą. Uwielbiam patrzeć na świąteczne dekoracje, które tworzą niesamowity klimat. W tym roku postanowiłam udekorować swój pokój. Postanowienie to postanowiłam skrupulatnie spełniać i już dziś zniosłam ze strychu świąteczne lampki i udekorowałam mój ulubiony obraz. Teraz mój pokój jest jeszcze bardziej przytulny, i lampki dodały mu niesamowitego uroku! Czuję nadchodzące święta, w radiu można usłyszeć już świąteczne piosenki, a w galeriach handlowych poubierane choinki i 'promocje' świąteczne też robią swoje. Reklama coca-coli w telewizji i czerwona ciężarówka przecież tego nie może zabraknąć w żadne święta! :) Lampki- mała rzecz a tak cieszy :)




9 komentarzy:

  1. Ładnie to wygląda ;) Ja będę wieszać lampki nad swoim łóżkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie pokaż efekt jaki uzyskasz :)

      Usuń
  2. u mnie w pokoju tez wiszą takie lampki w grudniu ;) tyle, że kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też niedługo przyniosę lampki i udekoruję swój mały pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar ozdobić pokój w lampki ale nie mam kompletnie pomysłu.Fajny blog ;)Zapraszam do mnie http://julunia148.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, mogłabyś mi coś więcej przeczytać na temat tego podkładu z Pharmaceris? Przeczytałam wiele opinii i ma niestety także te negatywne, że nie matuje, że ciemnieje na twarzy :( proszę poradź mi, bo już sama nie wiem co o nim myśleć :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...