piątek, 28 grudnia 2012

nowinki z życia mego

Heeeej wszystkim blogowiczom :) Dawno się tutaj nie udzielałam, a to wszystko za sprawą przygotowań do świąt, później świąt i przyjazdu mego lubego. Tymczasem od wczoraj jestem we Wrocławiu i wracam do swego domu dopiero 5 styczna tj. w dniu studniówki. Jeśli czytasz mojego bloga już dłuższy czas, to na pewno wiesz co robię we Wrocku. A jeśli nie, to już wyjaśniam: mam chłopaka, który wyjechał na studia do Wrocławia, a ja mieszkam i uczę się w Kielcach. Bartek gra również w piłkę ręczną, a co za tym idzie pisząc teraz tego posta nie ma go w domu, bo jest na treningu i wraca dopiero za godzinę. Mam chwilę dla siebie i pożytkuję ją we właściwy sposób. Chciałam podzielić się w Wami zdjęciami z dziś, aczkolwiek nie mam jak przegrać zdjęć z mojego Nikusia.. Eh.... W najbliższych dniach mam w planach błogie lenistwo, zakupy oraz dużo dużo zdjęć. Mam nadzieję, ze pogoda dopisze tak jak dziś :)
Co do minionych świąt spędziłam je dobrze, rodzinnie i miło. Lubię ten klimat. Zdjęcia z tych dni możecie zobaczyć na moim tumblr, gdzie serdecznie Was zapraszam, ostatnio tam więcej bazgrzę niż tu :)
Pozdrawiam Was cieplutko i postaram się częściej znów w tym moim małym internetowym kąciku pisać. Ściskam mocno!     

A gdzie możecie mnie jeszcze znaleźć?

tumblr
photoblog


Jeśli i Ty masz konto na powyższym portalu, zostaw link w komentarzu - z przyjemnością odwiedzę i Twoje 'cztery kąty ' :)

3 komentarze:

  1. Kochana, odpoczywaj i baw się dobrze :* Naciesz się swoim ukochanym ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj Kochana :)) Mam nadzieję ,że spędzisz świetnego sylwestra ;) Buziaki :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam kiedyś photobloga, ale to było laaata świetlne temu. Jak sobie pomyślę jaka byłam wtedy głupiutka, haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...