piątek, 7 grudnia 2012

new new

I znowu piątek.. i nareszcie piątek.. uwielbiam piątkowe wieczory, kiedy nic nie muszę, kiedy mogę iść spać bez nastawienia budzika, kiedy jedynym planem na wieczór jest relaks szeroko pojęty.. uwielbiam ♥
Wczoraj przy okazji wizyty w galerii kupiłam szampon. Pierwszy raz mam z nim do czynienia, cena zachęcająca, bo zaledwie 7,99 za 500ml. Zobaczymy jak się sprawdzi. Do tego pęka mi głowa, jestem senna i jak się okazało to realizacja czołówki do studniówkowej płyty legła w gruzach.  Od jakiś dwóch tygodni staram się nie myśleć o złych sprawach i problemach podczas kiedy kładę się do łóżka i świetnie mi to wychodzi, dzięki temu łóżko to taka moja oaza spokoju i właśnie w nim w pełni odpoczywam i regeneruje się, nie zamartwiam się i nie myślę o tym co się wydarzyło ani o tym co dopiero będzie. Zasypiam bardzo szybko i wysypiam się. Tak więc kochani kładąc się do łóżka wszystkie złe sprawy zostawcie przed łóżkiem razem z Waszymi kapciami :) Dobrego, pozytywnego wieczoru! :)


7 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję ten szampon :) Masz rację ,że wszystkie sprawy i kłopoty trzeba zostawić poza łóżkiem :) Wtedy da się spokojnie zasnąć :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, kłopoty poza łóżkiem, łóżko oazą spokoju :) miejscem sacrum :)

      Usuń
  2. obie kopertówki mogę sprzedać za 30 zł;) ich wymiary to ok. 24cm x 12,5cm

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham piątki, niestety dziś już niedziela, a od jutra znowu wszystko od początku :( Nie lubię szamponów z odżywką :P

    dziękuję za dodanie do obserwatorów :) ja również dodałam, będę obserwowała z miłą chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię, choć nie zwróciłam na to uwagi kupując ten szampon ;p

      Usuń
  4. Ja również nie przepadam za szamponami z odżywką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...