sobota, 8 grudnia 2012

moje ogłoszenia na tablicy

Witam serdecznie, jak mija sobota? :) U mnie bardzo leniwie, piję herbatę i zajadam paluszki :) W międzyczasie przeglądając Wasze blogi i wystawiając rzeczy na sprzedaż. Chcę zaprosić Was do obejrzenia moich ogłoszeń na tablicy. Wystawiłam tam kosmetyki, które chcę sprzedać, ale również w najbliższym czasie chcę dołożyć tam ubrania i dodatki. Zapraszam do zajrzenia w wolnej chwili :) Ceny podane na stronie są do negocjacji :) Kliknij  TU aby przenieść się do moich ogłoszeń na tablicy.pl :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...