środa, 5 grudnia 2012

moje nowe miejsce w sieci

Witam Was w środę wieczorem. Wczoraj postanowiłam założyć tumblr, gdyż potrzebowałam miejsca gdzie będę mogła dodać zdjęcia swojego wykonania, które do tematyki mojego bloga pasować nie będą. Nazwa taka sama jak na blogspocie, mniej tekstu, więcej zdjęć, złotych myśli i muzyki. Jednym słowem bardziej kreatywne miejsce. Potrzebowałam takiego zakątka. Jeśli masz ochotę odwiedź mnie  TU.  Będzie mi bardzo miło. Jeśli i Ty masz konto na tej stronie zostaw link w komentarzu lub dodaj mnie do obserwowanych na tumblr. Z chęcią odwiedzę też Twój magiczny zakątek. Miłego wieczoru!


A znaleźć można mnie jeszcze na photoblogu : TU

1 komentarz:

  1. chętnie będę zaglądać :>
    i dziękuję za podanie linku do recenzji! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...