poniedziałek, 10 grudnia 2012

good monday

Witam Was serdecznie w ten mroźny poniedziałek! Dla mnie był to dobry dzień, chociaż  boli mnie głowa.. Sprzedałam dziś podkłady Revlona i perfumy :) Nawet nie sądziłam, że po dodaniu ogłoszenia na tablicy.pl otrzymam tyle odpowiedzi :) Zaraz uciekam zrobić zadania z matmy, choć nie ukrywam, że okropnie mi się nie chce.. Jeszcze tylko dwa tygodnie i przerwa świąteczna :) Jeszcze tylko dwa tygodnie i po prawie dwóch miesiącach widzę się z moim mężczyzną ♥ A jak minął Wasz poniedziałek? :)

13 komentarzy:

  1. ooo czemu tak dlugo sie nie widzicie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ mój chłopak wyjechał na studia do innego miasta, które jest oddalone od mojego miejsca zamieszkania 400km.. i widujemy się stosunkowo rzadko.. po świętach ja jadę do niego na tydzień.. nie możemy widzieć się co tydzień, czy dwa, bo mój chłopak gra zawodowo z piłkę ręczną i w każdy weekend ma mecz, raz u siebie w mieście a raz na wyjeździe.. a na tygodniu ja mam szkołę i on też + treningi dwa razy dziennie.. to skutkuje tym, że widzimy się tylko od święta.. jesteśmy ze sobą już 3 lata, a w takim związku na odległość tkwimy od sierpnia, a więc już 4 miesiące..

      Usuń
  2. Kochana podziwiam, że wytrzymujesz tak długie rozłąki! Znam ten ból, a za razem szczęście gdy widzimy swego ukochanego. Ja miesiąca nie umiem wytrzymać! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak szczęście jest ogromne :) ale też smutek kiedy ukochana osoba odjeżdża.. ale jak to mówią prawdziwa miłość góry przenosi, pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  3. mi poniedziałek minął okropnie! od samego rana źle się zapowiadał... idąc do szkoły poślizgnęłam się na ulicy potłukłam kolano i porwałam spodnie, szybko pobiegłam się przebrać i gdy się ubierałam omal nie rozszarpałam buta, bo zamek mi się zaciął i nie poszłam na pierwszą lekcje. W szkole dowiedziałam się, że jutro mam 3 sprawdziany, z czego dwa są z angielskiego.. I hate mondays!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu.. współczuję :* mam nadzieję, że ból kolana nie będzie Ci specjalnie doskwierał, a spodnie kupisz nowe.. całe szczęście, że nie doznałaś większych obrażeń.. a co do sprawdzianów to dasz jakoś radę.. A jak zdrowie, choroba przeszła? Kupiłaś wczoraj sweter i czapkę? :)

      Usuń
    2. choroba się pogłębia, doszedł okropny katar... całe szczęście już mnie tak nie łamie jak w sobotę. Już dziś kupiłam nowe spodnie, mama mnie troszkę pożałowała i dała mi na nowe :) Wczoraj kupiłam sweter, przeceniony ze 100 na 60 a ja go kupiłam za 40 bo miałam kartę upominkową z Glamour :)) zostaje mi go tylko ładnie zapakować i pod choinkę! :) czapki nie kupiłam, stwierdziłam, że jeszcze w tej polatam, po świętach może kupię sobie lepszą ;)

      Usuń
    3. zdrowiej, zdrowiej! :* a skoro kupiłaś spodnie to możesz powiedzieć gdzie i za ile i jaki krój? bo też chcę kupić sobie nowe spodnie na święta :)

      Usuń
    4. spodnie kupione standardowo w H&M, materiałowe, czarne, rurki 79.90zł :)

      Usuń
  4. Mnie też minął nawet ok. Zdecydowanie szybko mijają ostatnio mi dni :D tak więc, ten nieszczęsny poniedziałek także :) Też już nie mogę się doczekać przerwy swiątecznej, studia niestety tez potrafią zmęczyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również czas pędzi jak szalony.. chciałabym móc go zatrzymać choć na chwilę :)

      Usuń
  5. Jak dobrze, że mi przypomniałaś o tablicy - wypadałoby wystawić tam kilka rzeczy:)
    Powiedz mi tylko jakie są pobierane opłaty za umieszczanie ogłoszeń??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak opłat :) ogłoszenia dodaje się zupełnie za darmo :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...