niedziela, 9 grudnia 2012

december is beautiful

Mamy piękną zimę za oknem! Prawdziwy grudzień, skrzypiący śnieg pod stopami, świeże, ostre powietrze,  płatki śniegu spadające z nieba i białe drzewa - kocham ten widok! Ale nie obędzie się bez zmarzniętych policzków i dłoni, czekania na spóźniający się autobus oraz śliskiej nawierzchni... Niedziela minęła mi tak samo leniwie jak sobota, nic szczególnego nie zrobiłam i czuję się wypoczęta :) Obejrzałam pierwszy odcinek 'Lekarzy' i wciągnęła mnie ta tvn-owska produkcja, koniecznie muszę zobaczyć inne odcinki :) Jutro mam dwa spotkania na mieście w związku z danymi ogłoszeniami sprzedaży kosmetyków na tablica.pl :) Jeśli transakcje dojdą do skutku będę bardzo zadowolona :) Moje ogłoszenia TU
Ja uciekam wziąć kąpiel i wskakuję do łóżka dalej poddając się błogiemu lenistwu a Wam życzę miłego wieczoru i energii na nadchodzący tydzień, buziaki!




Moja ulubiona herbata z Biedronki, polecam :)

11 komentarzy:

  1. ja od czwartku miałam totalnego lenia ! to jest fajne, takie pozytywne:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polenić się czasem fajna rzecz :D chociaż na ogół lubię też takie zabiegane dni, wtedy dzień lenia celebruję szczególnie :) pozdrawiam również! :)

      Usuń
  2. ja już bym chciała wskoczyć do wanny, ale komputer mnie trzyma, a i biologi przydałoby się pouczyć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj znam ten ból, znam... a komputer trzyma mnie wyjątkowo każdego dnia po przyjściu ze szkoły :D to już chyba uzależnienie i to ostatniego stopnia ;p ja całe szczęście już w maturalnej klasie nie mam biologii, ale za to historia na mnie czeka, postawiłam na ściągi i łudzę się, że jutro będę miała dobry dzień i cień szczęścia :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mój ulubiony, bardzo często go noszę :)

      Usuń
  4. Ostatnio też zaczęłam lubić zimę. Szczególnie w okresie świątecznym śnieg jest magiczny :) Fajny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) ale jadąc dziś do szkoły usłyszałam, że za tydzień temperatura ma być już na plusie! mam nadzieję, że w święta piały puch będzie padał powoli z nieba :) pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zima jest spoko hehe:) Zdecydowanie bardziej bym ją lubiła, gdyby tak nie mroziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak, zima daje w kość ;p zmarznięte ręce na porządku dziennym :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...