sobota, 1 grudnia 2012

babski chaos

Cześć! Dawno mnie nie było a to ze względu na a) brak czasu b) jak już trochę czasu było to ochoty i weny brak. Nie było mnie tydzień (tylko i aż) a mam tyle pomysłów na nowe posty, mam tyle do powiedzenia, tyle pomysłów do wygłoszenia, i tyle zażaleń do złożenia. Dosłownie :) Sama nie wiem od czego mam zacząć. Na telefonie mam zdjęcia robione przez cały listopad, tak jak wspominałam kiedyś przyłączyłam się do akcji mój miesiąc z perspektywy telefonu, czyli życie od podszewki :) Do tego dochodzą kolejne zakupy do pokazania, bo podkład z Under Twenty się u mnie nie sprawdził! Denko do sfotografowania i opisania, kilka recenzji i masę innych pomysłów. Ale teraz będzie paplanina o moim prywatnym życiu, a więc próbna matura z j. angielskiego zdana  na 78% :) Na chwilę obecną tylko z obcego języka znam wyniki. Wczorajszy andrzejkowy wypad na miasto był udany. I szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać następnego :D Poza tym mam masę nauki, i studniówkę za pasem! A pamiętacie mojego słodziutkiego kotka? W poniedziałek rano widziałam go po raz ostatni :( Wyszedł z domu  i nie wrócił... Zrobił mi się chaotyczny wpis o wszystkim i o niczym, ale w ogóle ostatnio trochę chaosu mi się do życia wkradło.. Dobrze, że jestem wyznawcą zasady 'co Cię nie zabije to Cię wzmocni' bo inaczej już bym osiwiała ;p A na deser troszkę moich zdjęć :) Miłej soboty!




6 komentarzy:

  1. hm... Studniówka cóż to był za bal :]
    Już teraz życzę udanej zabawy, żeby było co wspominać
    Pozdrawiam Róża

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie mi przypomniałaś, że czas na kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat było moje śniadanie, i baaardzo mi smakowało :)

      Usuń
  3. kochana, możesz powiedzieć z czego zdajesz mature? i na jakim poziomie, aa no i na jakie studia się wybierasz :) ja już zaczynam o tym myśleć, ale jestem na tzw "rozstaju dróg" :D i nie wiem co wybrać. dziennikarstwo, socjologia, amerykanistyka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maturę zdaję z przedmiotów obowiązkowych tj. j.polski, matematyka i angielski na podstawie + j. polski na rozszerzeniu w wos na podstawie :) wybieram się na studia pedagogiczne bądź filologię polską :) nie mogę się zdecydować między tym a tym kierunkiem :) dziennikarstwo też mnie kręci, ale zdecydowanie ciężej jest się wybić i dużo osób mi to odradza, ciężko też później z pracą.. zresztą w dzisiejszych czasach w ogóle ciężko o dobrą posadę, a studenci z magistrem kończą na kasach w biedronkach.. no ale warto mieć jakieś plany, ambicje i piąć się do góry :) A Ty z czego planujesz zdać maturę w przyszłym roku? :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...