sobota, 24 listopada 2012

zakupy

Powoli zaczynam ogarniać moją lustrzankę, dziś znaczną część dnia spędziłam na odkrywaniu zależności między czasem naświetlania, przysłoną, migawką etc. Niezła filozofia z tego jest :D A wczorajszy dzień jaki był piękny! Somersby zdecydowanie nie jest w moim guście, zostanę wierna jabłkowym redsom. Poza tym kapuśniaczek z piekarni 'Pod Telegrafem' bardzo smaczny, odwiedzenie dwóch galerii też spoko, ogólnie to trzeba to kiedyś powtórzyć! Tak fajnego i spontanicznego piątku to ja już dawno nie spędziłam! Pozdrawiam Was dziewczyny! Buziak Magdaleno! :D :* Piątek spędziłam nie tylko towarzysko, ale także zakupowo :) Odwiedziłam Rossmana i kupiłam co nie co :) Coś mnie kusi żeby wybrać się tam ponownie w poniedziałek i kupić jeszcze kilka drobiazgów, no bo jak można nie skorzystać z -40% no jak?! Sobotę spędzam leniwie w domu, gyros w lodówce, pełno słodyczy i domowe ciasto to jest to! Dziś także pierwszy raz od dawien dawna (chyba 2 lat :D ) obejrzałam dwa odcinki 'M jak miłość' i 'Na wspólnej' i wieczór planuje spędzić na obejrzeniu dobrej komedii romantycznej, a co! My baby to przecież uwielbiamy! :)
1. Ogórkowy tonik Ziaja - nie zdradzam go z żadnym innym od dłuższego czasu, tani i skuteczny, mój ulubiony :) Cena : 4,99zł
2. Matujący fluid Under Twenty - nowość w mojej kosmetyczce, czytałam dużo pozytywnych recenzji, moje wszystkie podkłady dobiły dna, więc postanowiłam spróbować tą nowość, cena bardzo zachęcająca, bo niecałe 15zł w rossmanowskiej promocji (dawno nie miałam tak taniego podkładu, mam nadzieję, że ten się u mnie sprawdzi)
3. Mleczko do demakijażu Delia - to moje drugie opakowanie, bardzo go polubiłam, świetnie zmywa makijaż, nie podrażnia i nie mgli oczu, jest niesamowicie wydajne. Cena to niecałe 8zł w Naturze

16 komentarzy:

  1. muszę w końcu kupić ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego toniku użyłam po raz pierwszy w pierwszej klasie gimnazjum :) zdradzałam go kilkakrotnie z innymi specyfikami, jednak szczerze mogę powiedzieć, że ten ogórkowy jest najlepszy i niezastąpiony :)

      Usuń
    2. a ja nie wiem czy to ja taki dziwny odmieniec czy co, ale po tym zawsze miałam uczulenie na maska...:/

      Usuń
    3. uu.. mnie krzywdy nigdy nie zrobił, widocznie ma jakiś składnik, którego Ty nie tolerujesz :)

      Usuń
  2. ooo... pamiętam kiedy ja odkrywałam możliwości mojej lustrzanki...♥
    poradzisz sobie, to nie takie trudne jak się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ten podkład ;] A jabłkowy Redds to moje ulubione piwo <333 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo dobrego słyszałam o tym toniku.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem strasznie ciekawa fluidu, jak poużywasz troszkę, to wspomnij proszę jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dam znać, zrobię osobną recenzję :)

      Usuń
  6. Ja ten tonik zdradziłam, na rzecz toniku z Rival de Loop rossmannowskiej marki... I jest o wiele bardziej łagodniejszy i mi bardziej pasuje. A podkład mnie ciekawi, ale póki co mam nadmiar podkładów, więc może na lato, czy cuś ;)
    zapraszam do siebie na łup rossmannowy :)
    A takiego weekendu jak Ty spędziłaś zazdroszczę, bo ja mam cały zawalony nauką i robotą

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za pomoc :), choć nie wiele mi to daje :(.
    na studiach muszę zorganizować wycieczke. wybrałam sobie Kielce i góry świętokrzyskie. niestety nigdy tam nie byłam i totalnie nie wiem gdzie czego szukać :(. A może przy okazji podpowiesz mi jakiś fajny pub albo dyskotekę w Kielcach? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może znajdziesz u mnie cos na wymianke? :)
    Za : Tusz do rzęs Little red dress nowy, Żel pod prysznic Christina Aguilera nowy, lub - Baza wygładzająca Virtual użyta raz, to chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, pomożesz? Moja koleżanka uważa się za lepszą blogerke bo ma więcej
    obserwatorów... Zaklad jest taki, że w ciagu tygodnia zdobędę 120 !!! Obserwatorów, wiem brzmi to źle,
    ale chce jej udowodnić, że się myli. Prosze pomóż Mi i zaobserwuj mojego bloga napisz mi na nim czy to zrobisz.

    franki13.blogspot.com Prosze a ja sie postaram odwdzięczyć tym samym bo masz bardzo fajnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...