niedziela, 18 listopada 2012

weekend jest za krótki..

Cześć, daję Wam znak życia, chociaż ostatnio jestem wrakiem człowieka. U mnie poza tym, że jestem chora, że mam próbne matury od wtorku, że życie mi się momentami przewraca do góry nogami to nic nowego. Głowa mi pęka, cały dzień nic nie robię... Naoglądałam się znakomitych zdjęć na maxmodels i mam ochotę na zdjęcia.. Być może pod koniec grudnia będę we Wrocławiu to zabiorę ze sobą Nikusia.. Świąteczny nastrój, śnieg.. wrocławski rynek - będą dobre zdjęcia! :) Tymczasem obijam się na całego, piję kolejny kubek herbaty i patrzę w ciemność za oknem..  Wezmę kąpiel i łóżko wita. Jutro poniedziałek.. Nie lubię poniedziałków..


5 komentarzy:

  1. Powodzenia na maturkach kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie za krótki! ;)
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leki i pod koc, czyli jestem w fazie wracania do zdrowia i intensywnej nauki, pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Niestety muszę się z tobą zgodzić. O wiele za krótki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...