poniedziałek, 5 listopada 2012

waniliowy balsam do ust H&M

Dziś chcę przedstawić Wam mazidło do ust, które gości w mojej kosmetyczce już  od wakacji. Mowa o waniliowym balsamie do ust z H&M.  Produkt zamknięty jest w plastikowym pojemniczku, który jest wykonane solidnie. Bardzo podoba mi się szata graficzna opakowania, ta zeberka jest przeurocza, nie uważacie? :)  Za 6,99zł dostajemy 8g. balsamu o zapachu wanilii. 
 Balsam jest miękki, nie ma problemu z wydobyciem go z opakowania, dobrze rozprowadza się też na ustach tworząc błyszczącą powłokę. Po nałożeniu go na usta czujemy chemiczny zapach oraz smak (bo przecież my kobiety czasem lubimy 'posmakować' tego co mamy na ustach). Co ciekawe w pojemniczku zapach wanilii jest bardzo naturalny i niemdły i mogę wąchać go non stop, jest naprawdę piękny! Chcę perfumy o takim zapachu! Co do wydajności to jest ona mała ze względu na konsystencję balsamu.
 Co do samego działania, które przecież jest tu najważniejsze to rewelacji nie ma. Mogę nawet rzec, że jedyną zaletą tego produktu jest zapach, a przecież nie o to tutaj chodzi. Nawilżenie jest baaardzo ale to bardzo kiepskie i czasem mam wrażenie, że produkt wysusza a nie pielęgnuje moje usta.  Z ust znika w szybkim tempie, nim się obejrzymy na ustach nie ma nic, i są nadal takie suche jak były.  Balsam nie klei się.
Tak więc podsumowując balsam waniliowy z H&M to taki mały bubel, który nie ma żadnych szczególnych właściwości i nie robi praktycznie nic, poza tym, że czasem może i zaszkodzić.  Dostępność wiadomo - sklepy H&M. Uważam, że za te 6,99 możemy kupić świetny Carmex w promocji, który na pewno nawilży nasze usta i pośpieszy im z pomocą, to będą lepiej ulokowane pieniążki. Ja ze swojej strony tego produktu zupełnie nie polecam i na pewno nie kupię ponownie.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co waniliowe ale raczej na ten balsam się nie skuszę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię kosmetyki H&M niestety mój jest odległy ode mnie o dobre 80 kilometrów, więc korzystam raz na rok z ich usług, a szkoda, bo kosmetyki niektóre mają świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście od półtora roku jest H&M ale szczerze mówiąc to tylko ten balsam mam stamtąd ;p za to uwielbiam C&A :) tam zawsze znajdę coś dla siebie :)

      Usuń
  3. dla mnie nawet i zapach nie byłby zaletą ;c nie cierpię wanilii.
    Jednak pudełeczko jest fajne i można je potem wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko trzeba najpierw zużyć balsam :D a z tym u mnie kiepsko, nie polubiłam się z nim kompletnie :)

      Usuń
  4. czegoś takiego szukałam ! :D

    zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go chyba w H&M ;] Rzuciła mi się w oczy ta zebra. Nie wzięłam z tego względu,że mam Carmexa ;] Może to i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię błyszczyków, w których trzeba grzebać paluchami ;p
    Niestety nie mam nigdzie blisko H&M, ale wiem, że mają fajne kosmetyki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja spróbowałam tylko tego balsamu i raczej już żadnego kosmetyku z H&M nie kupię...

      Usuń
  7. Także nie lubię balsamów i błyszczyków które nakłada się palcem, w domu ok. Ale jak jestem po za domem to mam opory przed użyciem...
    Ale opakowanie ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...