środa, 14 listopada 2012

teraz czytam..

Jak wiecie wczoraj wypożyczyłam bibliotece dwie książki.. Jedna z nich pochłonęła mnie do reszty, jest niesamowita! Daje do myślenia, pozwala się oderwać od rzeczywistości, zawiera dużo 'drogowskazów' i z pewnością dopiszę ją do listy książek, które chcę kupić i mieć na półce aby w każdej chwili do niej sięgnąć. Mam marzenie, małe.. a może duże.. mianowicie w przyszłości w swoim własnym przytulnym domku, chcę mieć półkę z książkami. Najlepiej w sypialni, nieopodal bujanego fotela.. To taka moje małe marzenie, które z pewnością za kilka lat się spełni :) Ostatnio dochodzę do wniosku, że stałam się sentymentalna.. A wracając do książki to aktualnie czytam ' Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam..'. Niesamowita książka, polecam każdemu! :) Miłego wieczoru!



10 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo chciałam tego, żeby mieć w drugim pokoju kilka segmentów z książkami i nie tymi nowymi tylko starymi. Bo uwielbiam zapach książek w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie lubię zapachu książek ;p

      Usuń
  2. Spokojnie mogę obiecać, że odezwę się co i jak w moim świecie słychać jak uporam się z mniej przyjemnymi rzeczami do zrobienia, tak więc zapraszam do sprawdzania nowości;)
    Miłego wieczoru kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam z niecierpliwością na nową dawkę postów! :)

      Usuń
  3. też chyba jestem sentymentalna. a nawet zbyt sentymentalna! co do pomysłu z półką na książki, to jest to pomysł bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sentymentalność uważam za zaletę :)

      Usuń
  4. Rude łączmy się ;)
    Podoba mi się Twój blog - zapraszam Cię również do odwiedzenia mojego ;)
    Dołączam do obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zainteresowanie, zajrzę w wolnej chwili do Twojego miejsca w sieci, pozdrawiam!

      Usuń
  5. Kocham książki, ale na Coelho jestem uczulona tak samo jak na Zmierzch... Ale co kto lubi ;)
    Ale Polecam i Mistrza i Małgorzatę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Mistrz i Małgorzata' to dla mnie jedna z najgorszych książek, z którymi miałam do czynienia! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...