wtorek, 6 listopada 2012

sukienka na sto dni

Sukienkę na swój bal maturalny kupiłam już pod koniec września. Był to czysty spontan, zobaczyłam ją, przymierzyłam i przepadłam! Po 5 minutach była już moja! To się nazywa zakup życia! :) Swoją studniówkę mam 5 stycznia, czyli jakby nie patrzeć już za 2 miesiące (cooo?! już za dwa?!). Muszę umówić się na makijaż i do fryzjera.. nadal nie wiem co zrobić mam z paznokciami, czy malować sama czy iść do kosmetyczki (w tamtym roku poszłam do kosmetyczki i żałuję! zapłaciłam 30zł za malowanie  bazarowymi lakierami, powyjeżdżany lakier na skórkach i odpryski następnego dnia! istna tragedia!), zastanawiałam się też nad tipsami albo położeniem żelu.. nie wiem na co się zdecydować.. Co do fryzury to stawiam na koka, mam już upatrzonych kilka typów :) Wracając znów do sukienki - kupiłam ją w kieleckiej Galerii Planty. Dla mnie jest idealna, jestem w niej totalnie zakochana :) Delikatna i dziewczęca to jest to! :)



17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. koronkowa była moim marzeniem :) ostatnio przekonuję się na własnej skórze, że marzenia się spełniają :)

      Usuń
  2. mam prawie identyczną sukienkę, wydaje mi się, że mam troszkę inny wzór koronki. A i ja mam biały pasek:) Według mnie jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o biały pasek, też pewnie śliczna :)

      Usuń
  3. Świetna ta sukienka ;] Delikatna, ale bardzo kobieca ;] Ahh... Ile bym dała,żeby znów mieć studniówkę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj :)) ja za dwa miesiące będę już po swojej i pewnie powtórzę Twoje słowa :D

      Usuń
  4. Jakiej jest długości?
    Ja osobiście na wieczorowe imprezy peferuję bardziej hmm inny styl ~~
    Jesteś pewna że chcesz żel? A później męczyć się z odstarastającymi paznokciami i osłabionymi po żelu?
    Umawiaj się już teraz... Bo nie będzie miejsc, teraz już może być krucho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest przed kolano :) właśnie muszę się umówić, ale mam ten komfort że zarówno fryzjerkę jak i kosmetyczkę mam znajomą :)

      Usuń
  5. ja u siebie na studniówce musiałam mieć białą bluzke i czarną spódnicę, wiec zbyt dużego wyboru nie miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dzisiejszych czasach w większości szkołach studniówka to istna rewia mody ;p

      Usuń
  6. mm piękna, koronkowa w świetnym kolorze ;) ja już niestety studniówkę mam za sobą ;( mogłabym to przeżyć jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdy chciałyby powtarzać takie chwile :)

      Usuń
  7. Sukienka jest rzeczywiście śliczna! Ciesz się,że masz problem z głowy.Ja sama szukam odpowiedniej sukienki, ale takiej jaką sobie wymarzyłam nigdzie nie można znaleźć. :( Co do paznokci, polecam żelowe, są trwałe i estetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro nie możesz nigdzie takiej znaleźć to może uszyj u krawcowej? wtedy na pewno będzie taka jaką sobie wymarzyłaś, pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...