czwartek, 15 listopada 2012

Sleek Jewels

W ten jesienny, czwartkowy wieczór chcę pokazać Wam jedyną, ulubioną i niezastąpioną paletkę Sleeka jaką mam :) I nie będzie tu żadnej szeroko pojętej recenzji, a jedynie pokazanie (a może pochwalenie się?:) ) moim cudeńkiem :) Swoją paletkę kupiłam, a właściwie odkupiłam od jednej z blogerek za  24zł + przesyłka więc wyniosła mnie w sumie 30zł. Jej szczęśliwą posiadaczką jestem od maja tego roku i zdążyłam ją pokochać miłością bezwzględną :) Co prawda nie nakładam cieni na powieki codziennie, ale od czasu do czasu dobrze zrobić pełny makijaż :) Czasem przychodzi taka ochota, chwytam za swojego sleeka i do dzieła :) Moja paletka pochodzi z kolekcji limitowanej, po otwarciu czujemy zapach, dla mojego nosa bardzo przyjemny :) Cienie z bazą utrzymują się cały dzień, więc jeśli chodzi o jakość to jestem na tak. Kolory są piękne, żywe i możemy stworzyć makijaż wieczorowy i dzienny. Lubię ją także za to, że kolory nie bledną w ciągu dnia, dobrze się rozcierają i uważam, że cena 30zł za tyle cieni w jednej paletce ( i to jeszcze takiej jakości cieni ) jest bardzo korzysta. Polecam każdemu kto waha się nad taką inwestycją :) Paletkę Sleeka powinna mieć każda kobieta!

9 komentarzy:

  1. ja bym bardzo chciała, ale wersję au naturel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też podoba mi się kombinacja kolorów :) podejrzewam, że kupię ją w przyszłości :)

      Usuń
  2. Jak na początku je olewałam, tak teraz ich szukam wszędzie :P Patrzyłam na allegro i mam kilka wersji kolorystycznych, ale obawiam się, że po jakimś czasie odstawię je w bok i z powrotem wrócę do swoich ulubionych cieni...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam Au Naturel i wręcz ją kocham! :D mimo, że nie wszystkie kolory są dobrze napigmentowane. Twoja paletka ma bardzo odważne kolorki, nie wiem czy bym się na takie zdecydowała :> ale mam w planach kupno kolejnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odważne :) ale ja lubię czasem mieć zdecydowany kolor na powiece :)

      Usuń
  4. Paletka z idealnymi kolorami dla mnie... Będę musiała się nad nią porządnie zastanowić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://kobiecekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te paletki ;) Marzy mi się teraz ACID ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...