niedziela, 11 listopada 2012

rodzinny spacer

Tak jak wspominałam rano miałam w planach dziś zdjęcia. Plany uległy zmianie w ciągu dnia, bo w rezultacie zamiast spotkania z przyjaciółką niedzielę spędziłam w rodzinnym gronie. Był to aktywny wypoczynek, dłuuugi spacer (a przy okazji zdjęcia) oraz pizza. I z moim szczęściem w pizzerii gryząc pierwszy kawałek pizzy trafiłam.. uwaga... na włos! ;/ Zdenerwowana i oburzona oraz zniesmaczona poszłam do kelnerki. W rezultacie dostałam nową pizzę. Szczerze mówiąc to mam teraz obrzydzenie.. i nie wiem kiedy po raz kolejny odwiedzę pizzerię.. Cóż ja zawsze muszę mieć jakąś przygodę.. Miałam się dziś uczyć i nic z tego nie wyszło.. Za to mam naładowane baterie na nowy tydzień i mam nadzieję, że moja energia mnie nie opuści. Po tak długim spacerze marzy mi się już ciepłe łóżko i kąpiel :) Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z dziś :) Jutro w planach mam zaś bibliotekę.. Muszę wypożyczyć kilka książek i zabrać się za pisanie prezentacji.. Czas tak szybko płynie.. za szybko... Miłego wieczoru życzę!








12 komentarzy:

  1. o super wycieczka nie no ja już nic nie zjadła z tamtą poprosiła bym o zwrot kasy i wyszła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej marne szanse, że odzyskałabym pieniążki więc dobra i dodatkowa pizza..

      Usuń
  2. piękne zdjęcia :) ja właśnie wróciłam po baaardzo długim spacerze (4 godzinnym) do tego na 9cm obcasach. Nogi mi w tyłek włażą, mam pęcherze na stopach, coś okropnego, ale było warto :) Spacer w bardzo miłym towarzystwie :> Ja całe szczęście jutro mam luźny dzień w szkole, bo konkurs piosenki patriotycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu! :* A co do Twoich stópek to współczuję Kochana, wiem co to za ból :) Ale skoro w miłym towarzystwie to wszystko da się ścierpieć :) Pozdrawiam gorąco, buziaki!

      Usuń
  3. ja to wczoraj miałam rodzinne spotkanie, bo mama imieniny robiła :) lubię czasem w takim gronie się spotkać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o imieninki! :) u mnie w rodzinie też są takie imprezy :) od czasu do czasu dobrze spotkać się w takim gronie :)

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia, zwłaszcza z tym podświetlonym liściem :) dzięki bogom mi żadne takie przygody w restauracjach się nie przydarzają...

    Wybrałam Ciebie do mojego top 11, którym należy się Lebister Award, pytania i reguły znajdują się tu: http://pannalicho.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Zazdroszczę Ci tego koloru włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj kolor jak kolor, ja ciągle maluję na rudy a zmywa mi się to takiego, który widać na zdjęciach :)

      Usuń
  6. Super kolory dobrałaś. Prosty strój ale zarazem bardzo kolorowy i dopasowane wszystko do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...