środa, 7 listopada 2012

recenzja masła do ciała czarna oliwka Bielenda

Piękna, gładka i nawilżona skóra - marzenie każdej kobiety. Już jakiś czas temu wpadło w moje łapki masło do ciała czarna oliwka z Bielendy. Kupiłam je w małym kosmetycznym sklepiku podczas pobytu w mojego chłopaka we Wrocławiu. Zapłaciłam 15,99 za 200ml. Kupiłam je w ciemno, ani nie znając zapachu ani nie mając nigdy przedtem nawilżacza w postaci masła. I wiecie co? To moje pierwsze, ale na pewno nie ostatnie masło do ciała!
 O konsystencji chyba mówić nie muszę, bo już sama nazwa nam sugeruje, że jest to 'maślane mazidło ' :D Bardzo podoba mi się nawilżanie skóry w ten sposób. Zapach czarnej oliwki również przypadł mi do gustu, choć zdaję sobie sprawę, że nie każdemu może odpowiadać - jest dosyć specyficzny. Masło przeznaczone do skóry suchej i bardzo suchej i tu zgadzam się w stu procentach! Produkt świetnie nawilża skórę, jest idealny po długiej kąpieli czy depilacji. Masełko sprawia też, że skóra staje się gładka i bardzo miła w dotyku. Wchłania się dosyć szybko nie zostawiając tłustego filmu co dla mnie też jest bardzo ważne, gdyż często zdarza się tak, że nawilżam skórę ciała rano tuż przed wyjściem.
 Tak spodobało mi się to masełko, że mam chrapkę na inne warianty. Ciekawi mnie masełko o zapachu granatu ( bardzo moje nuty zapachowe ;p ) oraz awokado. Uważam, że to świetny produkt za przystępną cenę. Na pewno kupię ponownie! Uwielbiam je używać :) Polecam gorąco! :))


ps. zgapiłam od niektórych blogerek pomysł na post, w którym będę prezentować jak wyglądał mój miesiąc z perspektywy telefonu :) czyli pod koniec miesiąca pojawi się taka notka gdzie przedstawię Wam moją listopadową codzienność :) bardzo lubię czytać u Was takie posty, mam nadzieję, że i mój Was choć troszeczkę zainteresuje. Pozdrawiam :))

6 komentarzy:

  1. Ja bardzo nie lubię smaku oliwki, nie mam pojęcia jak to pachnie ale sam wygląd mnie zniechęca, więc kupno sobie daruję (wiem, to nie jest do konca normalne O.o). Czekam na telefonowy post!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja do oliwek jestem nastawiona neutralnie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. świetne masełko za dobrą cenę :))

      Usuń
  3. super pomysł z tym przedstawianiem swojej codzienności ;)
    poza tym bielenda to bardzo przyzwoita firma ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio kupuję coraz to więcej produktów tej firmy i u mnie też zyskuje miano przyzwoitej :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...