piątek, 2 listopada 2012

paznokcie dnia

Cześć kochani! Dzisiaj chcę Wam pokazać mój jeden z ulubionych lakierów, który pokazywałam Wam już kiedyś. Uwielbiam go za pędzelek, za szybkość wysychania, za krycie, cenę, konsystencję noo i najważniejsze kolor! Przez ponad 2 tyg. na moich paznokciach gościła tylko odżywka, z racji tego że moje paznokcie przemieniły się w papier.. O sprawcę tych szkód posądzam zmywacz  z Biedronki.. Także dziewczyny jeśli macie zdrowe i piękne paznokcie to nie ryzykujcie z biedronkowym zmywaczem, a nóż widelec też wam szkody narobi.. Ja osobiście przestrzegam, bo pierwsza warstwa paznokcia zaczęła płatami mi odchodzić.. ;/ No ale wracając do tematu posta - pokazuję po raz kolejny mój ulubiony lakier, jakaż to przyjemność mieć znów kolorowe paznokcie!
ps. Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny, nawet jak na blogu chwilowa cisza i nowych postów brak, zaglądając codziennie w zakładkę statystyki uśmiech pojawiał się na mej twarzy, DZIĘKUJĘ! :*



10 komentarzy:

  1. Ja jak byłam dotychczas z biedronkowego zmywacza i moich paznokci zadowolona, tak teraz nie mam z tych paznokci już nic:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego dochodzi jesienno-zimowa pogoda, ogrzewanie pomieszczeń i paznokcie łamią się i rozdwajają jak szalone..

      Usuń
  2. Dzięki za ostrzeżenie ;] A lakier całkiem, całkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą serię lakierów z Wibo, a kolorek piękny :)
    Mi ten "stary' zmywacz z Biedronki szkód nie robił, wręcz przeciwnie lubiłam go, ale ten nowy z "pompką", której nie mogę ogarnąć już od jakiegoś miesiąca jest fatalny. Paznokcie są po nim miękkie i się łamią... Miałam takie ładne długie paznokcie, a teraz wracam do punktu wyjścia i znów muszę stosować kuracje z odżywką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy lakier z tej serii Wibo, ale muszę rozejrzeć się za innymi kolorami :)

      Usuń
  4. Mam różowy lakier z tej marki :D Świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez go uwielbiam, na paznokciach jest jeszcze ladniejszy niz w buteleczce <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - na paznokciach ładniejszy niż w butelce, i za to go lubię!

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...