środa, 21 listopada 2012

mini zamówinie z Avonu

Szybki post, dziś chcę pokazać Wam co zamówiłam w katalogu 16. Jest to mój ulubiony tusz do rzęs SuperShock. Uważam, że to najlepszy avonowy tusz. Lubię go i wersji klasycznej i w wersji max. Zapłaciłam za niego 17,99. Ja szczerze polecam, ale recenzję będziecie mogli przeczytać w innym poście.
Uff próbna matura z języka polskiego i matematyki już za mną.. Matma to całkowita porażka! Nie wiem kto układał te zadnia.. Ale modlę się o te 30%.. Jutro angielski mam nadzieję, że będzie lepiej :)

7 komentarzy:

  1. spokojnie to tylko próbna przed majem więcej się pouczysz i będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze ;] A z SS miałam kredkę ;] Cudowna była :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno poszło dobrze, teraz tylko tak Ci się wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten tusz ;) powodzenia na kolejnej maturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do maja jeszcze trochę czasu zostało :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. próbna ma zmobilizowac do nauki :) lepiej dzieki temu wiemy jakie mamy braki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś nałogowo kupowałam tusze z Avon, ale w sumie.. nie mam pojęcia dlaczego przestałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...