czwartek, 8 listopada 2012

mandarynki, czyli byle pretekst paplanina

Czy Wam mandarynki też kojarzą się ze świętami? :) Bo mnie tak! Ten zapach, ten smak, to obieranie skórki.. Strasznie kojarzy mi się to z nadchodzącymi świętami.. Co prawda jeszcze do grudnia daleko, ale zleci pewnie nim się obejrzymy... Jutro piątek i początek weekend, i dobrze. Jakie mam plany? Chyba tylko takie żeby wypocząć, zrelaksować się.. Pochodzić bez makijażu, luźno ubrana i w grubych skarpetach.. Pić gorące kakao w moim ulubionym kubku i zrobić dobre zdjęcia! Jutro po szkole wybieram się spacer po sklepach, jeśli będzie coś ciekawego to kupię, muszę też rozejrzeć się za prezentem na mikołaja dla mojej drugiej połówki.. Kompletnie nie wiem co mam mu kupić.. Muszę również odebrać buty, które złożyłam dwa tyg. temu do reklamacji.. Pamiętacie moje białe Nike, które pokazywałam Wam TU ? Niestety po kilku założeniach popękały w miejscu złączenia z podeszwą.. Pierwszy raz zawiodłam się na butach tej firmy.. Mam nadzieję, że chociaż dobrze je zreperują bądź wymienią na nowe.. Jutro się okaże.. A tymczasem kilka dzisiejszych zdjęć :) Pozdrawiam!



Mooooja kicia taka śpiąca :))

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mandarynki też :D aaa moja kicia to jest przesłodziak! :))) uwielbiam go :)

      Usuń
  2. zdecydowanie mandarynki=święta. Już powoli nadchodzą, bo sezon mandarynek się zaczyna xd
    ja już od dziś mam weekend na szczęście, muszę wypocząć, bo ostatnio coś ze mną złego się dzieje ;c jakieś choróbsko mnie chce dopaść

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się tak teraz nie chce iść do sklepu...:D Napiszę tylko, że ja już dziś rozpoczęłam chodzić intensywnie w dresie po domu i czuję się niesamowicie hehe;)

    A co do butów Nike to miałam zwykłe adidasy i byłam na maksa z nich zadowolona - po ponad roku dopiero przód mi się trochę rozkleił i to też przez intensywne "wykorzystywanie" ich :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. o taak, mandarynki w sklepie to oznaka nadchodzących świąt haha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...