poniedziałek, 12 listopada 2012

Liebster Award - tag







Zostałam nominowana przez Pannę Licho w zabawie Liebster Award. Jest mi bardzo miło, dziękuję! Dostałam 11 pytań  na które postaram się odpowiedzieć :) Powinnam też otagować kolejne 11 blogowiczek, jednak nie wiem która z Was ma ochotę na taką zabawę :) Tak więc jeśli jesteś zainteresowana i chcesz wziąć udział daj mi znać w komentarzu a przygotuję dla Ciebie 11 pytań :))


' Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. '

1. Co najbardziej lubisz w blogowaniu? Może są rzeczy jakich nie lubisz?
Co najbardziej lubię? Hmm.. Chyba to, że mam swoje miejsce w sieci, że mogę napisać co tylko mi się podoba, podzielić się uśmiechem i troską :) Pogadać o babskich sprawach, dodać kilka zdjęć przy czym poznać niesamowite osoby, które inspirują, zarażają energią i uśmiechem :) Mam swoje ulubione blogi, dla których codziennie znajduję czas i regularnie je odwiedzam :) Co prawda nie za każdym razem dodaję komentarz, ale odwiedzam każdą z Was, która zostawiła u mnie ślad :)
2. Ulubione zwierzę?
Co za pytanie :D Oczywiście, że koty! A swojego pupilka mogłyście zobaczyć u mnie na blogu już nie raz. Nawet nazwa mojego bloga jest imieniem mojego kociaka :) Sietku tak się wabi moje oczko w głowie :)
3. Ulubiony wykonawca muzyki?
Nie mam ulubionego wykonawcy, słucham każdego rodzaju muzyki. Zależy to od mojego humoru, samopoczucia i tego czy chcę się przy muzyce zrelaksować czy też pobudzić do życia, a może powspominać? :)
4. Ulubiona książka?
Moją ulubioną książką jest 'S@motność w sieci'. Nie wiem czy kiedykolwiek jakakolwiek książka będzie w stanie mnie zafascynować i poruszyć jak ta. Dla mnie guru wśród książek.
5. Czy wierzysz w duchy? ;)
Wierzę... Jak najbardziej wierzę.
6. Jaką książkę/grę/ulubioną historię powinni zekranizować?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, żaden pomysł nie przychodzi mi teraz do głowy :)
7. Ulubiony sport?
Tenis stołowy i badminton - pozdrawiam Cię Magdalenko :* A tak całkiem poważnie to lubię piłkę nożną, ręczną również :) Nie mogę w końcu powiedzieć, że nie lubię ręcznej, bo mój chłopak gra zawodowo w ręczną :)
8. Lubisz gotować? Jeśli tak, to co? :)
Nie lubię i nie umiem gotować. Bardziej wychodzi mi pieczenie :) Jak to mówią praktyka czyni mistrza więc nie tracę nadziei, że kiedyś ulegnie to zmianie :)
9. Ulubiony kosmetyk?
Podkład.  Moim ulubionym ostatnio jest Photoready od Revlona, niestety dobijam już dna..  Nie mogę nie wspomnieć także o lakierach to paznokci - jestem lakieromaniaczką... :)
10. Krótkie czy długie włosy?
Zdecydowanie dłuuuuuuuuugie :) Jestem w fazie zapuszczania :)
11. Oglądasz seriale? Jeśli tak, to jakie :)
Niestety nie oglądam, nie mam teraz na to czasu :) Przed telewizorem spędzam bardzo mało czasu, nie pamiętam kiedy ostatni raz oglądałam telewizję - naprawdę :)  Kiedyś namiętnie oglądałam 'Majkę' to był mój ulubiony serial :)

Pozdrawiam Was serdecznie i uciekam do matematyki..  Miłego wieczoru! Dziękuję za każde odwiedziny! Ściskam mocno! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...