wtorek, 13 listopada 2012

kici kici

Piję melisę, jem paluszki i obijam się pełną parą a powinnam ślęczeć nad książkami.. Co za leń ze mnie, no! Odebrałam dziś buty z reklamacji  i wiecie co? Wcale mi ich nie naprawili! Zawiodłam się na Nike i to bardzo.. Nie wiem czy kupię jeszcze od nich buty.. Odwiedziłam też bibliotekę i wypożyczyłam dwie ksiązki Paulo Coelho 'Jedenaście minut'  i ' Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam... '. Planuję poczytać wieczorem..  A Wam jak mija wtorek? :)

Moja słodka kicia :)

14 komentarzy:

  1. Ale piękny kotek <3 kocham zwierzaki :) Miłego wieczoru Ci życzę :* ja robię zakupy na allegro w tej chwili,rajstopy,sweterki,szaliki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie po odbiór - widzę, że po raz kolejny - wyróżnienia i do wzięcia udziału w zabawie :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za wytypowanie :)

      Usuń
  3. Ach z miłą chęcią też bym ją ponownie przeczytała tą 11 minut- cudowna. Pięknego masz tego kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ' 11 minut ' czeka w kolejce do przeczytania :)

      Usuń
  4. Uwielbiam koty. Sama mam rudego.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na Nike póki co się nie zawiodłam, ale przy następnych zakupach będę ostrożniejsza, a kotek śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej też nie miałam do Nike żadnych zastrzeżeń, ale niestety po kupnie tych butów zmieniłam zdanie..

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...